wtorek, 13 marca 2012

aktualny kod rabatowy yves rocher

B3WB23 upoważnia nas do otrzymania mleczka nawilżającego 2 w 1, przy zakupie o wartości minimum 39 zł (czyli normalnie, nikt nie kupuje tam za mniej, chyba, że jest jakiś super gratis i się opłaca zapłacić 24.9 za koszty przesyłki). do tego doliczane są koszty przesyłki - niecała dycha i jesteśmy w domu. albo lepiej na treningu, z torbą sportową, którą też dostaniemy w prezencie :)
kod rabatowy  B3WB23 jest ważny do 19.03.

osobiście polecam zwrócić uwagę na tą pomadkę regenerującą. moim faworytem jest tisane, ale ten sztyft dobrze sprawdza się "on the go". nie ma słodko-chemicznego smaku, dobrze nawilża i nie "odstaje" od ust.

w przyszłości zamierzam spróbować też dwóch pozostałych.

żeby zrobić zakupy, kliknijcie tu.

4 komentarze:

  1. Z wielką chęcią złożyłabym zamówienie, ale mój stan konta (100zł do 27-tego) całkowicie mi to uniemożliwia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stówa na 2 tyg.? Ja nie raz z 20 zł musiałam dać radę :D

      mnie płukanka malinowa kusi ;)

      Usuń
    2. płukankę malinowa mam polecam a ja kiedyś miałam niecałe 5zł na 2tygodnie. To był czas! Jadłam ziemniaki i wypiłam chyba wszystkie herbaty w domu. Na szczęście miałam cudownych przyjaciół, którzy zaprosili mnie kilka razy na posiłek albo podrzucili kanapki na uczelnie. Nie takie rzeczy się robiło, no ale oczywiście życzę wszystkim, żeby zawsze mieli do ostatniego dnia miesiąca. Z drugiej strony, zamówienie yves rocher opłaca się u listonosza a na poczcie może przeleżeć 2 tygodnie, więc można za nie zapłacić po 27 ;)

      Usuń
  2. Zastanawiam się, czy sfotoszopowane nogi są ładniejsze od sfotoszopowanej torby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...