niedziela, 4 marca 2012

dries van noten fall 2012

zdjęcia pochodzą z vogue.com

10 komentarzy:

  1. buty są dziwne, nie wiem, co o nich myśleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są faaajne :) i te bursztynowe kolory!

      Usuń
  2. Nie, tutaj mi nie tryknęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem. to jest ok. dla każdego coś dobrego.

      Usuń
  3. pomarancz na powiekach - love.
    trencz - love.
    zakiety - love.
    torby - MEGA love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piątka! ja też mam lots of love dla tej kolekcji. buty są genialne, a trencz jest mmm.

      Usuń
  4. Kompletnie nie mój styl.
    Grube skarpety do takich butów? To nie dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl, ale niesamowicie mi się podoba! Torebki zdecydowanie bym widziała u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój styl też niezupełnie, ale i tak mi się podoba. Ta czarna duża kopertówka omg, świetna. Po prostu świetna.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...