wtorek, 13 marca 2012

mac 239 dupe. nowy pędzel do cieni essence

pomyślałam sobie, że chciałybyście wiedzieć, że essence zrobiło dupe mac 239.
ja mam kulkę i bardzo ją lubię. polecam serdecznie.
gdyby stało się tak, że traficie na felerny egzemplarz - reklamujcie. halo!
po coś jest ten paragon. nie uznaję lamentu na blogach "oooo bo mi się popsuł kosmetyk/pędzel/cośtam"
"oo, no to zareklamuj", "ooooooo, ale nie mam paragonu chlip", "ooo, WTF"
jak kupujesz coś daleko od domu i nie zachowujesz paragonu, albo nie chce Ci się ruszyć tyłka, żeby coś zareklamować (czasami nie warto, koszty przesyłki itd - wtedy ok), to nie wypłakuj się. nie rusza mnie to.
porównanie obu pędzli: klik i klik.

20 komentarzy:

  1. chciałam go kupić, ale nie znalazłam :) ale w sumie mam kilka języczków, więc przeżyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam kilka, ale zwróćmy uwagę na to, że w polsce trudno jest w drogerii kupić dobry pędzel. niby są, ale niekoniecznie.

      Usuń
  2. "oooo wtf" - rozwaliłaś mnie tym tekstem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo tak jest przecież często się spotykam z takimi akcjami na blogach ;P

      Usuń
    2. Tak, wiem, to powszechne ;)

      Usuń
  3. Ostro, ale masz rację :). Mnie bardziej tylko denerwuje lament, że maseczka uczuliła i piekła, kiedy się wcześniej nie wykonało testu alergicznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swojego czasu bylo narzekanie na Alterre aloesowa, rece mi opadaly jak czytalam jaka to ona jest okropna bo uczula, tylko ze aloes to najczeciej wystepujacy alergen....Przeciez sprawdzenie produktu wczesniej nic nie kosztuje a uchroni pozniej przed niepotrzebnymi problemami. Lepiej jest chyba zapobiegac niz leczyc...

      Usuń
    2. tak, testy alergiczne wiadomo. Można mieć pretensje do samej siebie i zauważyć, że produkt może uczulać, bo ma popularny alergen, no ale nie psioczyć na produkt.

      Usuń
  4. No ale mogę chyba napisać, że trafił mi się feler, zanim pójdę go wymienić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie widziałam, ale z pewnością kupie i jeszcze jedną kulkę musze dokupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, a wg mnie ta kulka z essence jest mocno średnia :/ Włoski się łamią czasem, no a przede wszystkim drapie dość mocno... Tego języka więc sobie chyba odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drapie? łamią się? kurcze. u mnie nic takiego nie zaobserwowałam a mam ją odkąd weszła na półki. nie używam jej codziennie, ale prałam ją chyba ze sto razy już

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...