poniedziałek, 5 marca 2012

prada fall 2012





zdjęcia pochodzą z vogue.com

5 komentarzy:

  1. No niestety, nic a nic tutaj mi się nie podoba ;) Prada tym razem mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie mimo wszystko podobają się wzorzyste wzory. nie zachwycają, ale są interesujące

      Usuń
  2. Niby Prada, ale kompletnie mi się nie podoba, w dziwny kierunek jak na siebie poszli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie, że poszli za szeroko i za daleko w jednym kierunku. Tzn wzory są fajne, ale ogólnie kierunek nie zachwyca. Zwłaszcza w porównaniu z innymi domami.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...