niedziela, 25 marca 2012

sleek blush by 3

sleek make up blush by 3 lace
sleek make up blush by 3 flame
sleek make up blush by 3 pink sprint
sleek make up blush by 3 pumpkin
sleek make up blush by 3 sugar

róż to jedna z moich ulubionych zabawek. w polsce mają być we wrześniu. ja szczerze mówiąc kupiłabym je wszystkie, ale pewnie muszę się ograniczyć do lace i pumpkin. chociaż pink sprint i flame też są wow. nooo.. może jeszcze nabędę pink sprint. ale lace na pewno. och, sleek podbija moje serce. kliknęłam kolejne 2 paletki i jestem gotowa na przygodę z różami. tzn psychicznie, bo finansowo to niekoniecznie.
zdjęcia pochodzą ze strony producenta.

swatche ornate beauty:
sleek blush by 3 lace swatches
sleek blush by 3 pink sprint swatches
sleek blush by 3 sugar swatches
sleek blush by 3 flame swatches
sleek blush by 3 pumpkin swatches

i filmiki poglądowe, pierwszy luźniejszy, ale jakże uroczy a drugi bardziej pro, ale pewnie też ze względu na jakość i ilość. jak wiadomo, im więcej swatchy tym mniej (pieniędzy na karcie kredytowej). także oglądajcie i oswajajcie się z myślą, że sleek nadjedzie z różami.
wydaje mi się, że jest to dobra okazja szczególnie dla tych z nas, które nie mają ani jednego różu sleeka.
poza tym będą bardzo ładnie wyglądać razem z paletkami XD

54 komentarze:

  1. Chce je wszystkie! Podobno niedlugo maja sie w alledrogerii pojawic. wypatruje z niecierpliwoscia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaa widzisz :) to ja też wypatruję :)) są świetne, prawda? cieszą oko ;p

      Usuń
    2. widziałam je na ebayu, ale kosztowały coś ponad 100zł nie licząc wysyłki więc zrezygnowałam;) ale noooo poczekam aż się pojawią u nas :D

      Usuń
    3. niech kosztują normalnie to kupimy :)

      Usuń
  2. lace byl wyprzedany w superdrug-bylam w kilku i w zadnym go nie bylo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie poddawaj się. a jak już kupisz to się pochwal ;D

      Usuń
  3. świetne rozwiązanie! wzięłabym ten pierwszy zestaw, obecnie posiadam odcień rose gold który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo praktyczne. bombowy pomysł. niech już trafią w moje ręce. ale nie. trzeba być cierpliwym.

      Usuń
  4. 1,3 i 5 <3 Piękne! Nie podobają mi się paletki sleeka, ale te są przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba żaden to nie mój kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, generalnie to mi się strasznie podobają, są takie "dzikie", ale jakoś nie widzę ich wcale na sobie. ;) Moze gdybym mogła na gołe oczy obaczyć, to bym się skusiła, a tak to ciężko. ;)

      Usuń
  6. Lace i Pumpkin bym z chęcią przygarnęła, w sumie trzy środkowe też tylko nie moja kolorystyka niestety.
    W jakim sensie w Polsce będą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fb kosmetykomanii ogłosili, że będą we wrześniu.

      Usuń
  7. tylko lace wydaje mi się godna uwagi, reszta paletek ma takie jakieś dzikie kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  8. pink sprint to zdecydowanie moje kolory, a wewnątrz paletki - pink ice; ja już w tej chwili ją kocham!

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie chodzi o to, żeby były dzikie kolory i dlatego te paletki są fajne. zresztą oczywiście trzeba zobaczyć swatche albo najlepiej na żywo, bo tak to ciężko. ale sam zamysł bombowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam "dziwne", stąd mój sprzeciw ;p

      Usuń
    2. oo a ja chciałam do Simply odpowiedzieć.

      Usuń
    3. A to przepraszam - możesz skasować moje moje komentarze.

      Usuń
    4. eee nieee. ja lubię jak sobie tak rozmawiamy o czymś a potem okazuje się, że o czymś innym

      Usuń
    5. Stri, wyobrażasz sobie eksperymenty na policzku z tymi fioletami czy ostrym pomarańczem? te kolory absolutnie nie wydają mi się wearable

      Usuń
    6. no... a jakbym była bardzo bardzo blada i miała ochotę na edytorialny make up? ;]
      tak lekko bym się musnęła fioletem. tak leciusieńko

      Usuń
    7. I po to Ci potrzebny cały wielki "róż"? Nie czuję się przekonana.

      Lace wydaje się najsensowniejszym trio, co zresztą widać po komentarzach. No tak, ale ja jakoś nie mam parcia na róże.

      Usuń
    8. bo Ty masz dużo sleeków a ja nie mam i to dlatego. poza tym Ty nie jesteś różowa.

      Usuń
    9. Pfff, a Ty masz tyle róży, ile ja sleeków.
      Nie jestem różowa, ale jestem świnką.

      Usuń
    10. pf. do tego czasu się pozbędę części. poza tym miałam eksperymentować z kolorami. ciekawe ile będą kosztować. tak liczyłam, że może do 50..

      Usuń
    11. Stri, przyznaj się, ile masz różów :)

      Usuń
    12. No właśnie różów nie róży (gópia Słoma).

      Usuń
    13. dobrze. różów. ale Słomkisia nie jest gópia.

      Usuń
  10. Mam pytanie odnośnie kremu tonującego tbs ..pokazałabyś mi o jaki chodzi ??Byłabym bardzo wdzięczna, bo mnie nim zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są fajne, ale z uwagi na to jak bardzo są napigmentowane chyba bym się zbyt obawiała tego że zrobię sobie plamę na policzku. Ale kolorystycznie przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy podoba mi się bardzo............:)

    OdpowiedzUsuń
  13. również będę polowała na pumpkin i lace :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyruszymy na polowanie razem ;p

      Usuń
    2. Czy mam być zazdrosna?

      Usuń
    3. ale o co? przecież wszystkie upolujemy. no dobra. my zamówimy sobie osobno. tylko we dwie. nikomu nie powiemy, nawet Dziewczynom. kij z kosztami przesyłki O_o

      Usuń
  14. nie mam jeszcze ani jednego slleeka, ale osz chryste zaczybaja mi sie podobac.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam już z niecierpliwością na te palety :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sugar. Sugar sugar sugar. Dla mnie bomba, idealne do różowego debiutu Sleeka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...