niedziela, 18 marca 2012

soon


29 komentarzy:

  1. Wygląda jak Noc Kairu, czyżby nr 110? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór piękny lakierku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:-)))) a jeszcze fajniejsze foto! Bardzo sie ciesze i mam nadzieje, ze zobacze wiecej zdjec bo sama nie obfocilam go nalezycie;)))

    Jutro napisze @

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś tam ładnie w tej czerni migocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziędobry, nie-spać, nie-spać, pracować! Nie obijać się!

    Poka ten lakier bardziej, bo nęci, ale nie tak wprost ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trolololo cierpliwość jest cnotą.
      a ja dzisiaj byłam na wycieczce krajoznawczej w krainie śniegu i jadłam pyszna zupę!

      Usuń
    2. oj. to ja też szczerze. nie mogę tego zrobić, bo zdjęcia przepadły wraz z komputerem i zrobię nowe jak wrócę do domu, do gda.

      Usuń
    3. Wróóóć dooo mnieeee.

      Usuń
  6. będę niedługo. zanim się spostrzeżesz będziemy gonić się pomiędzy regałami i będę próbować zaciągnąć Cie do pomieszczenia izolowanego z wykładziną i krzesełkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szykuje się nawiedzanie biblioteki? :P

      Usuń
    2. ostatnio Słomka tam ze mną poszła i odkryła przede mną tajemnice tego budynku ;P

      Usuń
    3. Niedobór snu dziwnie na mnie działa:
      w pierwszej setnej sekundy przeczytałam: "odkryła przede mną tajemnice buddyzmu".
      W dodatku molestuję ludzi mejlami o podejrzanej treści^ Co się kurde ze mną dzieje?!!

      Usuń
    4. ja też tak mam, tzn po pierwsze ostatnio nie śpię, a po drugie mam internet w komórce i wiele rzeczy mi umyka. co do tajemnic buddyzmu to ja je kiedyś odkrywałam i w sumie Słomka się pokrywa z buddyzmem chwilami..

      Usuń
    5. Jak to ja się POKRYWAM?! Z buddyzmem w dodatku?

      Usuń
    6. Ja mam uszy z tyłu głowy.
      A nie, to o oczach było.
      Ale słyszę wszystko.

      Usuń
    7. trolololo jadę do city centre polować na okazje

      Usuń
    8. Byle nie kosmetyczne ;P

      Usuń
    9. ale tak - nie na kosmetyczne :)

      Usuń
  7. Fak, ominęła mię interesująca dyskusya ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty nie masz uszu z tyłu głowy :P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...