środa, 18 kwietnia 2012

biżuteria yves rocher

totalna tandeta. zdjęcia promocyjne wyglądają całkiem całkiem, w praktyce to badziewie z chin.
nie dajcie się nabrać. a żeby było jeszcze śmieszniej, sposób przechowywania i pakowania pozostawia wiele do życzenia. z okazji urodzin w zeszłym roku dostałam biżuterię, która była w przykurzonym woreczku a w środku opakowania papierowego znalazłam kawałki gruzu. wtf? no po prostu szok. nie wiem po jaką cholerę oni to dają ludziom. wolałabym zniżkę chociażby 1% albo nie wiem. próbkę. albo cokolwiek innego niż ta tandeta.
czy ktokolwiek używa, czy to się da nosić? moim zdaniem to się nadaje tylko do zabaw dla dzieci, chociaż nie wiem czy dzieci mogą mieć kontakt z nieznanymi substancjami. raczej nie. w takim razie biżuteria yves rocher nie nadaje się do niczego.

zdjęcia tutaj

17 komentarzy:

  1. Kilka lat temu miałam od nich fajne koraliki w odcieniach fioletu. W sumie to trudno było zepsuć szklane koraliki na sznurku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trolololo
      może im się dostawca zmienił. żadnych kolorowych szklanych koralików już dawno nie dostałam :)

      Usuń
  2. Dają radę bransoletki - ale są na trochę zbyt sztywnych gumkach, a koraliki drapią :(
    Poza tym zestawy naszyjnik + kolczyki też robiły kuku - naszyjnik drapał. To wszystko jest kiepsko wykonane i ma ostre krawędzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie.
      bransoletki nigdy nie miałam takiej typowej, była taka "kolekcja" magnetyczna kiedyś i tam był "naszyjnik", który można było zamienić w bransoletkę

      Usuń
  3. jedyną rzeczą, jaką od nich miałam był podkład w słoiczku - rewelacyjny swoją drogą, ale na nic więcej się raczej nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam YR, ale ten sklep jest specyficzny, to fakt.

      Usuń
  4. nie miałam styczności z ich biżu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem na ile jesteś fanką trylogii Achai ale może Cie to zainteresuje http://www.empik.com/pomnik-cesarzowej-achai-tom-1-ziemianski-andrzej,p1046158571,ksiazka-p ;D Jak to dziś zobaczyłam to niezdrowo się tym podnieciłam i zamówiłam książke ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, my już wiemy od kilku dni. kiedyś wchodzimy do empiku a tam ACHAJAAAAAAAA
      ale nie kupiliśmy, ale kupimy na pewno!!
      ja się ostatnio niezdrowo podniecam Bleachem i ulubione słowo miesiąca kwietnia to senbonsakura :D
      anyways, muszę sklecić ulubieńców. mam wrażenie, że nie wiecie co u mnie słychać i mnie to trochę niepokoi.

      Usuń
    2. Nie ogladam, ani nie czytam Bleacha. Jak to była nowość to widziałam pierwsze 15ep a potem już nie oglądałam, to było lata temu :P
      A Achaja będzie książką do samolotu, jeśli oczywiście nie przeczytam jej której nocy ;P Otworze wieczorem, a zamkne rano.

      Usuń
    3. Ale to już tam chyba samej Achai nie będzie, tylko jej pomnik, lol.

      Usuń
  6. Święta racja, ogólnie mogliby sobie darować te gadżety. Ja z reguły korzystam jak dają darmowy kosmetyk albo sporą obniżkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ostatnio dostałam z okazji urodzin biżu to nie była taka zła i w dodatku ładnie zapakowana

    OdpowiedzUsuń
  8. Znaju, znaju ;) Dostałam w gratisie kiedyś to to i jakoś mnie nie zwaliło z nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się ogólnie źle kojarzą wszelkie niekosmetyczne cuda, jakie można dostać w sklepach z kosmetykami. to trochę trąci katalogami box prix - możesz kupić sweter, spodnie, ale zastawę stołową i jakieś badziewie typu abdżimnik też ci sprzedamy itp ;) a jak coś jest "od wszystkiego", to... no, wiadomo. na poprawę humoru masz ode mnie taga ;)http://belleoleum.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ogolem nie przepadam za katologowa bizuteria czy to avon, oriflame czy yves rochr -wszystko to samo- jesten chlam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...