wtorek, 17 kwietnia 2012

kod rabatowy yves rocher 35KWIE



kod trochę bez szału, ale zawsze coś.
35KWIE, działa jako -35% od kosmetyku i od 50zł dostawa gratis. noo, niech będzie.
w mailingu zwrócono moją uwagę na żel pod prysznic i maseczkę, można je już powąchać w sklepach stacjonarnych.
i prezenty.


 
peeling do ciała, krem na dzień na pierwsze zmarszczki (ale sam wkład, bez "pudełka" jak się zdaje),
no i torba sportowa bez szału, ale kto wie.
może komuś się spodoba? don't think so.
do obejrzenia w sklepach.

kod ważny do 24.04.2012 r.

widać na stronie już promocję na dzień matki, -30% na makijaż i zapachy.
mam nadzieję, że zorganizują jakąś bardziej zajebistą promocję z tej okazji.

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię żele pod prysznic Yves Rocher i te obłędnie pachnące perfumy- bez i piwonia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie bez i piwonię chciałam sobie zakupić w tym sezonie, ale widzę, że piwonia "odchodzi" z oferty. może ją gdzieś jeszcze wynajdę w stacjonarnym sklepie..

      Usuń
  2. O, Yves Rocher.
    Już w sobotę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ich system zniżek itd. ale kurde nie mam teraz kasy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 100% na dzień matki będzie jakaś super promocja, więc nie przejmuj się i zaczekaj spokojnie :)

      Usuń
  4. krem na zmarszczki jest w normalnym słoiczku. no może nie do końca normalnym, bo tylko 40ml. ładnie pachnie ;)
    *olga już wcześniej dała się skusić na promocję, lol*

    OdpowiedzUsuń
  5. O, a mi się podoba, ten granat wygląda super! Torba sportowa - w sumie potrzebuję, ale nie wiem czy nie wolałabym jakiejś innej, forma "wałek" jakaś taka nie do końca. A ten peeling do ciała to jeden z moich ulubionych. No i krem na pierwsze zmarszczki - mam obsesję na punkcie zmarszczek, także również kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, trzeba wybrać jeden. a szkoda ;)
      no to faaaajnie. ja dostałam od nich torbę sportową szaro-różową i jeszcze jej nie otworzyłam.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...