poniedziałek, 16 kwietnia 2012

mam małe marzenie

chciałabym zobaczyć Adele na żywo.

8 komentarzy:

  1. My z mężem tez byśmy chcieli, a póki co muszą nam wystarczyć jej 2 studyjne albumy i wałkowany ostatnio na dvd koncert i cd non stop puszczane w aucie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym chciała, bo Adele z radia to już mi bokiem wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym naprawdę mogła pójść na Jej koncert.
    Adele, zapraszamy Cię do Polski.
    mhm.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym chciała zobaczyć na żywo Florence + the machines ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam kilku wykonawców, których chętnie bym posłuchała i zobaczyła na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię słuchać jej piosenek, ale kiedy tylko widzę w tv jakiś wywiad z nią, przełączam, kobita jest "bitchy", zupełnie mi to nie pasuje do jej piosenek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, widzialam kilka wywiadów i dziwna troche jest, czasami lekko nawiedzona.
      Talent jednak ma niesamowity :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...