piątek, 20 kwietnia 2012

orzeł bielik online

wiecie, że jestem ornitologiem-amatorem. takie wydarzenie nie mogło umknąć mej uwadze!
transmisja online z gniazda bielików to wspólny projekt edukacyjny Lasów Państwowych i Komitetu Ochrony Orłów.

teraz można obserwować gniazdo. z jajami! miejmy nadzieję, że maluchy będą całe i zdrowe i populacja bielików wzrośnie.

transmisja z gniazda o tutaj KLIK!

ja nie mam fejsa, ale orzeł bielik ma! możecie polubić fanpage i oglądać screeny innych ornitologów-amatorów (albo ornitologów-pro!) z gniazda. bomba!

rzadki widok - para w gnieździe
update: na facebooku orła bielika ktoś podlinkował stronę z orłem białogłowym!

i jeszcze jeden, już z maluchami!



i jeszcze czapla modra, tak naprawdę!


Watch live streaming video from cornellherons at livestream.com

instagram | twitter | bloglovin'

8 komentarzy:

  1. o ja, niech się powiększa rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki żeby z tych jajek się wylęgły zdrowe orzełki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdzielę, z kamerami im do domu włażą. Big Brother, kurde.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają jak krążą po niebie :D Kiedyś miałam okazję podziwiać jak pływałam po Warcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te ptaśki :) Popatrzyłam sobie trochę na ten przekaz online i nie powiem, fascynujące :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...