środa, 11 kwietnia 2012

ziaja bio olejki

o. jako, że nastał okres smarowania się po sto razy dziennie (azs atakuje), pomyślałam sobie, że czemu nie spróbować bio olejkowej linii kosmetyków ziai. owszem, zaopatrzę się też w jakieś emolium, ziaję med i inne pewnie niekoniecznie tańsze, bo naprawdę nie jest ciekawie. drapię się, skóra mi pęka, krwawi, boli, swędzi, drapię się... i tak w kółko. pewnie potrwa to kilka tygodni. jest mi mega źle i już bym chciała, żeby mi przeszło, ale to się dopiero zaczęło.
anyways, chyba je sobie kliknę. recenzji nie ma jeszcze żadnych w sieci, testerzy chyba jeszcze nie wyrazili swojego zdania, więc po prostu przedstawiam Wam bio olejkowe mleczka. są jeszcze masła, ale czy ja wiem czy chcę masło? lepiej mleczko..



mleczko z olejkiem z awokado

Delikatnie natłuszcza i uzpełnia niedobory lipidów skóry.
Przywraca prawidłowe działanie funkcji ochronnych.
Odnawia strukturę naskórka.
Efektywnie nawilża i uelastycznia skórę.


wzrost nawilżenia skóry o 42%
redukcja TEWL 28%
TEWL - transepidermalna utrata wody ze skóry




mleczko z olejkiem arganowym

Delikatnie natłuszcza i zmiękcza nawet bardzo suchą skórę.
Przywraca równowagę hydro-lipidową naskórka.
Działa poprzez intensywną regenerację.
Wyraźnie zmniejsza nadwrażliwość skóry.


wzrost nawilżenia skóry o 33%
redukcja TEWL 15%
TEWL - transepidermalna utrata wody ze skóry



mleczko z olejkiem z pestek winogron


Odczuwalnie nawilża skórę oraz chroni przed utratą wody z naskórka.
Przynosi ulgę przy nadmiernym wysuszeniu skóry.
Działa poprzez poprawę elastyczności i sprężystości.
Zapewnia długo utrzymujące się wygładzenie.


wzrost nawilżenia skóry o 62%
redukcja TEWL 23%
TEWL - transepidermalna utrata wody ze skóry


co Wy na to? macie zaufanie do ziai? ja porzuciłam blubele, porzuciłam kremy i kremiki. mój KWC to balsam kuracja nawilżająca (ale nie lanobalsam 400ml, tylko taki 500ml) i zwykle się sprawdza mniej więcej podobnie jak drożsi koledzy i koleżanki z francuskiej półki.

23 komentarze:

  1. ciekawe te produkty, mozna gdzies przezczytac pelny sklad? juz kiedys przejechlam sie na Ziaji ze opis obiecywal cuda a sklad mial parafine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nie nastawiam na cuda, ale na tłustawe nawilżenie. tzn no bo co ja mogę od nich oczekiwać?

      Usuń
  2. nie wiem prawie nic na temat atp, ale wiem, ze na zrób sobie krem można kupić olej arganowy, z pestek winogron i wiele innych w czystej postaci, można niby wzbogacać inne balsamy albo machnąć je same na ciało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówienie na ZSK jeszcze przede mną. no tak, niby tak, no i nawet to jest dobry pomysł.. ale jak będę już zamawiać to pewnie z Dziewczętami na wieleset złotych i wtedy to będzie rozpustna sytuacja. ja mam w domu olej arganowy tak w ogóle, ale go nie użyłam jeszcze, bo męczę kocankę i tamanu i.. i już.

      Usuń
  3. Biedactwo :( Z Ziajki miałam już kosmetyki bardzo fajnie i nieciekawe, ale powiedz mi czy próbowałaś masła kakaowego od Queen Helene? Moim zdaniem to jedno z lepszych. Nawilża, natłuszcza, koi. Myślę że warto je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam, ale planowałam. kiedyś kupie. w Często występuje w jednym ze sklepów :-) chyba..

      Usuń
    2. Jak będziesz miała okazję wypróbować to capnij. Powiem CI, że leczyłam się tym z oparzeń słonecznych

      Usuń
  4. dorwałąm gdzieś gazetę gdzie były opisane te kosmetyki i zastanawiałam się gdzie je można kupić. Ciekawa oferta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje znalazłam na aptekagemini.pl
      :)

      Usuń
  5. do Ziaji podchodzę ostrożnie, niektóre produkty mają ok, ale niektóre nie bardzo, trudno stwierdzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zgadzam się. lubię serię ziaja med, ale niektóre produkty nie są warte nawet kilku złotych.

      Usuń
  6. Z tego, co zdążyłam zauważyć w składzie na jednym z pierwszych miejsc jest gliceryna, a olejki o których wspomina producent hen hen daleko... niemniej jednak kupiłam krem z olejkiem z awokado. Używam zaledwie kilka dni i jedyne co na razie mogę powiedzieć, to źe fajnie się wchłania i pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie się wchłania i pięknie pachnie wystarczy. no i mógłby nawilżać ;p

      Usuń
  7. U mnie też zaczął się okres ekstremalnej suchości. Jednak ciało się jako tako trzyma, ale ręce mam jak papier ścierny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu, mój dermatolog bardzo cierpi kiedy widzi moją suchą skórę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...