wtorek, 8 maja 2012

gazetka promocyjna rossmann maj 10.05.2012 - 20.05.2012

link o tutaj. KLIK

micel z bourjois za 12 zł.
bioderma sebium kupiłam dzisiaj za 15 zł
tak. 250 ml.
ale nie w rossmannie. w gemini.
powinnam być ambasadorką apteki gemini.
o.

podkłady astor -20%

john frieda, wszystkie szampony 25 zł.
super, lubię friedę, chociaż nie wpisują się te produkty w nurt eko, ani bez eselesów, ale pamiętajmy, że każdemu pasuje coś innego.
może się zastanowię, ta seria dla brunetek i jeszcze jakaś, pamiętam, że mi się podobała.

loreal paris wszystko -20%
o, może sobie kupię ekskluzywnie wyglądający lakier do paznokci.

miss sporty clubbing colors 4.7 zł. można.

kremy alterra za 8 zł znowu. też można.

różne inne kremy też są taniej. trolololo, ale Was poinformowałam dokładnie ;P
no ale przecież chodzi o to, co ja zauważam. każdy zauważa coś innego, right? right.

11.05.2012 obsession night 50ml kupimy za 80 zł.
ale chyba trzeba pobrać kod?
normalnie, od 10 maja, jest promocja na ten zapach, ale zapłacimy 5 zł więcej.
można pobrać kod i zaoszczędzić na lakier miss sporty :)

neutrogena w promocji.

i farby do włosów, ale ja nie farbuję. ale może zrobię to henną.
ale nie wiem czy nie będę się czuła nieswojo.

masła do ciała perfecta spa za 9 zł.
masło to nie wiem, ale peeling kokosowy był seksualny.

przynieś do rossmanna swoją starą szczoteczkę!!!!
tak, naprawdę.
a dostaniesz 5 zł rabatu na nową colgate 360.
głupio to brzmi, ale i tak miałam wymieniać szczoteczkę...

moje ulubione kleenexy z balsamem, żeby mi się nosek nie podrażniał, też są w promocji.
za 3 zł. polecam zakatarzonym alergikom. łączmy się.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak, ja też love, ale podstawową pierwszą wersję. pozostałych nie znam i nie chcę poznawać. z tą łączą mnie różne wspomnienia, bardzo intensywne przeżycia.. wiadomo.

      Usuń
  2. a czemu masz się czuć nieswojo przez henne? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo ja nigdy nie zmieniałam koloru włosów i ciekawe czy bym nie czuła się nie sobą gdybym zmieniła kolor włosów. nawet nieznacznie.
      tzn wiem, że ludzie robią to cały czas, kobiety zmieniają kolor włosów. raz są blondynką, raz mają czerwone, raz pasemka, czarne, brązowe, orzechowe, miodowy blond, platynę itd.. ale ja nigdy nie miałam na to ochoty, bo lubiłam siebie i wydawało mi się, że można się zagubić przy takich zmianach. na pewno chciałabym spróbować, zwłaszcza, że henna jest też zabiegiem pielęgnacyjnym, ale mam takie wewnętrzne opory. może opory mi przejdą jak już będę totalnie siwa.

      Usuń
    2. Stri, imho masz cudny naturalny kolor włosów - w ogóle masz przepiękne włosy - farbowanie takich włosów to zbrodnia :*

      szampon i odżywka John Frida dla blondynek są beznadziejne, strasznie obciążają włosy

      Usuń
    3. ooooo, dziękuję :)
      aż się udławiłam pierogiem.

      Usuń
  3. A ja się zastanawiam, czy skorzystać z obecnej promocji na tę szczotę do masażu, którą P. myje sobie twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn gąbkę antycellulitową? syrena, żółto-pomarańczowa.

      Usuń
    2. Nie, tę taką okrągłą, z wypustkami.
      Ojej, ona ma wypustki właśnie, czyli muszę kupić.

      Usuń
    3. ja mam taka noo. no i gdyby do niej sprzedawali systematyczność to bym była jędrna jak dotknięta fotoshopem

      Usuń
  4. Nie lubię kiedy sklep wychodzi z promocją gdy nie mam kasy xD heheheh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...