sobota, 5 maja 2012

pomadki maybelline: superstay 14hr lip color

20 kolorów:
005 PERPETUAL PEONY
010 ULTIMATE BLUSH
015 FUCHSIA FOREVER
020 ETERNAL ROSE
025 BEIGE FORGOOD
030 NEVER ENDING NUDE
050 CEASELESS CARAMEL
040 CONSISTENTLY TRUFFLE
045 LASTING CHESTNUT
055 POUT ON PINK
065 RAVISHING ROUGE
070 ENDURING RUBY
075 TIMELESS CRIMSON
060 CONTINUOUS CRANBERRY
012 KEEP ME CORAL
080 INFINITE IRIS
085 TILL MAUVE DO US PART
095 PLEASE STAY PLUM
090 ENDLESS RAISIN
100 WINE AND FOREVER

Meet the 14HR lipstick that won't weigh you down. 
Super rich color with super staying power. 
No dragging. No drying. No letdowns at all. 

005 PERPETUAL PEONY
010 ULTIMATE BLUSH
055 POUT ON PINK
015 FUCHSIA FOREVER
020 ETERNAL ROSE
025 BEIGE FORGOOD
030 NEVER ENDING NUDE
050 CEASELESS CARAMEL
040 CONSISTENTLY TRUFFLE
045 LASTING CHESTNUT
085 TILL MAUVE DO US PART
065 RAVISHING ROUGE
070 ENDURING RUBY
075 TIMELESS CRIMSON
060 CONTINUOUS CRANBERRY
012 KEEP ME CORAL
080 INFINITE IRIS
095 PLEASE STAY PLUM
090 ENDLESS RAISIN
100 WINE AND FOREVER
bardzo mi się podobają kolory. ciekawe jakie będą na żywo. o ile w ogóle dotrą do polski? mogłyby. pomadek nigdy za dużo (chociaż w moim pojemniku już mi się wszystkie nie mieszczą)

20 komentarzy:

  1. mogłyby ię u nas pojawić. przynajmniej ze 4 wygląda smakowicie....:D na bank bym je gdzieś pomieściła. miejsca na pomadki nigdy nie zabraknie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak. noo, jak mi się skończy miejsce już tak naprawdę naprawdę to zamienię pojemnik na większy. a potem jeszcze mam największy z całej trójki. szaleństwo :)

      Usuń
  2. Podoba mi się zdecydowana większość kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też. niekoniecznie wszystkie by się u mnie sprawdziły, ale fajnie, że kolekcja jest zrównoważona. tzn jest bardzo klasyczna i dzienna, ale ma też swoje mocniejsze akcenty :)

      Usuń
  3. Ja to bym tak z sześć przygarnęła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wejdą do nas, co? jak myślisz? kurcze. no mogłoby coś powchodzić na rynek nowego fajnego co jest w "europie zachodniej i ameryce"

      Usuń
  4. kilka na zdjęciach promocyjnych mi się podoba; ciekawe, jak będą wyglądać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka swatchy już widziałam i oczywiście są ciemniejsze niż na zdjęciach, no ale ok. to niekoniecznie jest zła rzecz. firmy w reklamach powinny musieć pokazywać swatche. faktyczny wygląd produktu. a nie jakieś sfotoszopowane obrazki.

      Usuń
  5. Ej Ty, zrób ścianę wstydu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie bym chciała żeby trafiły do Polski ;) Najbardziej podoba mi się kolor 020 ETERNAL ROSE

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wśród nich kilka kolorów, które wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutaj fajnie widac kolory-http://www.musingsofamuse.com/2011/12/maybelline-super-stay-14-hr-lipstick-review-swatches-photos.html

    Mam nadzieje, ze niebawem bedzie mozna zobaczyc je na zywo:)
    Cos mi sie wydaje, ze KTOŚ zaraził mnie uwielbieniem do pomadek:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. któż to taki ;p
      no dobra, wiem, że ja. no.. w sumie nie ma się czemu dziwić. ja mam takiego hopla na punkcie pomadek, że szok. Ty mnie zaraziłaś do błyszczyków. spojrzałam na nie przychylnym okiem, zwłaszcza na mój nowy fantastyczny koralowy błyszczyk. właściwie on nie jest koralowy tylko taki.. uwaga, uwaga - modne słowo - tangerynkowy :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...