czwartek, 17 maja 2012

pretty face



6 komentarzy:

  1. O, jesteś :)

    Nie znałam tego wykonawcy/utworu, teraz sobie słucham - i skoro nie wyłączam, coś w tej muzyce musi być.
    Wokal jest bardzo przyjemny - nie no, fajne, fajne to.

    ...a włączę sobie raz jeszcze, a co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, ale tak nieśmiało wyglądam zza winkla, bo odkąd mnie nie ma to przybyło mi kilka Osób, no i zastanawiam się czy jak zacznę być ponownie to nie przestanie ich przybywać ;)

      fajne fajne.

      Usuń
    2. zostań nooo, nie bądź taka bo mądrości mi brak ;-)

      Usuń
    3. :)) mądrość jest zaiste rzadko spotykana
      będę będę, tylko tak dywaguję. ale faktycznie ostatnio nie mam czasu w przestrzeni.

      Usuń
  2. Wciągająca melodia, ciekawy głos, niezwykle klimatyczna piosenka. Dzięki Stri!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo. czasami natrafiam na perełki w gnoju.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...