piątek, 25 maja 2012

sleek

próbuję swoich sił w przedsięwzięciu u Hex, bo mam ochotę na sleeka.
tak naprawdę to wszystko przez Słomkę, bo Ona ma dużo sleeków a ja mam niedużo.
chociaż oczywiście, on the other hand, Ona ma dużo makijaży na blogu a ja mam niedużo.
powstrzymaj się jednak od pochopnej oceny, już wykonałam pierwszy manicure w nowej serii "druknen make up", albo może nazwiemy ją "makijaż z procentami" eee nie.
no to może.. "napij się i narysuj kreskę". ooo, albo wiem. "cheers!" albo... "trying to do my nails after a few shots". bardzo odkrywczo. nie mam dzisiaj włączonego trybu wymyślania coolowych nazw.
a może będziemy zmieniać nazwy. ja pomalowałam paznokcie. było ciemno, bo lampka nie świeciła mi w palce, wypiłam jednego drinka i pomalowałam.
dzisiaj rano kroiłam jajko i przecięłam sobie jeden paznokieć trochę, ale nie zmywałam jeszcze skórek. chcę Wam pokazać jak naprawdę wyglądały moje paznokcie po pomalowaniu. ojej.

powróćmy jeszcze na chwilę do sleeka.
fajne są darks, ale właściwie brights też.
ciekawe czy Słomka kupi.
mogłabym sobie wtedy pooglądać i zrobić oczy kota ze Shreka O_O
no nie wiem czy takie to są oczy.

18 komentarzy:

  1. Słodka jesteś.
    Jak mi dasz kasę, to kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chcesz najpierw pomacać (paletkę oczywiście) to mam w posiadaniu i udostępnić mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alrighty. Jak się spotkamy zanim zrobię impulse buy to bardzo chętnie. Ja nie jestem dobra w czekaniu. Jak coś chcę to muszę to mieć ;p

      Usuń
    2. Spotkajmy się! I weźmy jeszcze Inooką!
      Kiedy to miało być - w kolejny weekend?

      Usuń
    3. Tak. 1, 2, 3. Jakoś tak :0

      Usuń
  3. Jesteś niemożliwa:))))
    Mnie narazie maty Sleekowe nie kuszą, trzymam sie z daleka od sklepu:D ale Maus za to zrobiła wstępna prezentacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że zrobiła. mnie cienie jakoś kuszą, ale nie oszukujmy się, że będę ich używać jakoś często ;p

      Usuń
  4. co nazwa, to lepsza :D wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah, Ty i Twoje pisanie jak zawsze poprawiaja mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooch, dziękuję! tak po prostu sobie napisałam kilka zdań.
      cieszę się, że tak jest :)

      Usuń
  6. Nie mam ani jednego Sleeka i nie pamiętam już, czy zgłaszałam się u Hexx.
    W każdym razie chciałam.
    Jutro sprawdzę.
    Mój makijaż do serii w Twojej akcji to będzie pijany zając w kapuście^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale makijaż z procentami miecie wszystko :D

      Usuń
    2. pijany zając w kapuście - świetne! własna inicjatywa jest bardzo mile widziana :P

      Usuń
  7. Notka zdecydowanie poprawiająca humor :D Ale nazwy :D

    Ładne są te nowe paletki Sleeka, już jest sporo swatchy w necie ;) Ale muszę przyznać, ze mnie wcale nie kuszą - mam swoje dwie ukochane paletki (Au naturel i Storm) które bardzo lubię, są świetne i uniwersalne - żadna inna paletka Sleeka mnie już nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...