piątek, 1 czerwca 2012

cel na czerwiec: przeżyć za 50 zł

tak, ja też przyłączyłam się do akcji.
jak zobaczycie moje new ins maja to zwątpicie.
padł pomysł "przeżyć za 50gr i to do końca roku", ale nie podjęłam wyzwania tylko spojrzałam wzrokiem nie znoszącym sprzeciwu. pf.
wczoraj o 23 oficjalnie zgłosiłam się do akcji, więc miałam jeszcze godzinę na kliknięcie kilku rzeczy online, ale nie zrobiłam tego! jestem z siebie taka dumna. ciekawe ile razy w tym miesiącu pomyślę sobie "jaka ja byłam głupia", no ale cóż. klamka zapadła, postanowiłam i muszę wytrwać. nie ma innej opcji.
zachęcam do przyłączenia się. wystarczy zostawić swojego maila u belleoleum..
ale będzie śmiesznie.

zastanawiam się jakie skittlesy zrobić. myślę myślę..

19 komentarzy:

  1. miesiąc to w gruncie rzeczy nie tak długo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, nie. to nie jest długo, ale ja nie lubię ograniczeń :D
      chociaż oczywiście poprzez ograniczenie czegoś można uzyskać coś innego, albo różne inne cosie :)

      Usuń
  2. nie dla mnie takie akcje ;)
    ani denka ani oszczędzania to zdecydowanie nie na moje siły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem. denko jest czasami męczące, zwłaszcza jest męczące jak wyrzucić opakowanie. ale da się.

      Usuń
  3. Stri, będę Ci MOCNO kibicować ale u mnie to nie przejdzie;)
    Akcja denko tez zawsze była poza moją zdolnością zrozumienia :P bo przecież jak coś mam to używam, nie? no chyba, że wyjątkowo mi nie spasuje i mam akt dręczenia jak z masłem Mineral Flowers bądź...bez żalu zalicza kosz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn ja denko traktuję bardziej jak zużycia, czyli recenzje tego, co zużyłam.
      nie wysilam się na wyznaczanie, chociaż oczywiście sensowne jest używanie jednego balsamu a nie sześciu jednocześnie :)

      Usuń
  4. u mnie w czerwcu ani w lipcu się nie da - nie wyobrażam sobie przyjechać do Polski i nie odwiedzić kilku drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziemy przeżywać zakupy z Tobą :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. będziesz moim rehab kontaktem, jak będę chciała coś kupić to do Ciebie napiszę ;p

      Usuń
  6. Daj spokój,ja dzisiaj wydałam 36...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie podejme się tego wyzwania, bo u mnie byłaby to mission impossible ;) Ale trzymam kciuki za Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, ja ostatnio tak mało kupuję, ze zmieściłabym się pewnie w 30 zł:D
    50 to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wydaję mnóstwo pieniędzy i to nie jest prawidłowe.

      Usuń
  9. Lol, ja już nawet więcej nie mam, więc nie przyłączam się do akcji, bo to by było oszukaństwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...