środa, 13 czerwca 2012

czerwiec

w czerwcu mam przerwy w dostawie internetu, mało czasu, dużo pracy, mało siłowni i basenu, ale dużo ruchu na świeżym powietrzu. mało magisterki, dużo obowiązków, mało kosmetyków, więcej pieniędzy, braki w lodówce i kosz prania, brak filtra do czajnika  i zmniejszające się zapasy wody w garderobie.
dzisiaj przyjeżdżają do nas goście, co oznacza, że muszę ogarnąć mieszkanie. to nie będzie łatwe, zwłaszcza, że angina nadal mi towarzyszy. wezmę się więc do pracy i odezwę się później. ahoj!

10 komentarzy:

  1. "Mało kosmetyków".
    Na to się nie dam nabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. taaak, właśnie wczoraj ją rozpakowałam i miałam napisać maila! dzięki Bejb, będę się stemplować :D

      Usuń
  3. niech to choróbsko się w końcu odpałęta

    masz plany na sobotni wieczór?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...