poniedziałek, 4 czerwca 2012

manhattan rocktopia

swatche już są :)











15 komentarzy:

  1. Po swatchach podobają mi się wszystkie :D Ale pewnie nie kupię żadnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie się prezentują i włącza się mól pragnienia:DDD Trzeba przejrzeć zbiór aby dubla nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie wyglądają razem. poczekamy zobaczymy. może w ogóle nie trafią do pl i trzeba będzie z de sprowadzać ;p

      Usuń
  3. piękne kolory, ale nie za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a we mnie nie wzbudzają szybszego bicia serca :) to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam teraz i tak za dużo lakierów jak na moje potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ze 4 kolorki bym przygarneła choć mam wrażenie że aktualnie w Wibo czy Miyo są bardzo podobne

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorwałaś Mademoiselle? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, nieeee. dziękuję Ci za informacje, ale w tym miesiącu już nic z tego ;)
      w lipcu zapoluję ponownie :D tzn to raz, a dwa, że miałam pracować na lotnisku a jednak będę pracować w centrum a gdzie z centrum do matarni zamota straszna. chociaż oczywiście ikea my love i tk maxx i color cluby też my love ;p

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...