poniedziałek, 4 czerwca 2012

nowa pielęgnacja przeciwsłoneczna: la roche posay anthelios

post typu haul / informacje na temat pozyskania produktu.

o mojej dotychczasowej pielęgnacji przeciwsłonecznej pisałam przy okazji kuracji z witaminą c, ale jeszcze o niej napiszę. o filtrowaniu w ogóle pisała ostatnio trochę Hex.

od kilku miesięcy używam trzydziestki i pięćdziesiątki uriage hyseac. jestem zadowolona i będę wracać do tego produktu. rozejrzę się również po tej linii pielęgnacyjnej. do mojej strefy t wydaje się być idealna.


postanowiłam wypróbować coś nowego, a migdalowa dała cynk, że można próbować taniej.
użyłam tego sprzedawcy, jestem bardzo zadowolona z szybkiej wysyłki i bardzo niskiej ceny. produkty mają krótką datę ważności (kilka miesięcy), ale w zasadzie za kilkanaście tygodni je zużyję.
za anthelios ac zapłaciłam 22 zł, za mleczko 18 zł, sztyft był gratis, przesyłka 5.5zł.

anthelios spf 50+ mleczko dla dzieci, anthelios ac spf 30, anthelios spf 50+

1. ANTHELIOS SPF 50+ MLECZKO DLA DZIECI. Bardzo wysoka ochrona twarzy i ciała. Ultra ochrona przed UVA (PPD 39).
2. ANTHELIOS AC SPF 30 MATUJĄCY FLUID. Wysoka ochrona twarzy. Ultra ochrona przed UVA (PPD 25).
3. ANTHELIOS SPF 50+ SZTYFT. Na miejsca wrażliwe.

jak zużyję moją trzydziestkę, wezmę się za antheliosa.
dam Wam znać i w ogóle dam Wam znać.
buziaki, udanego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nie zapycha mnie, nie podrażnia, nie roluje się i przede wszystkim - chroni.

      Usuń
    2. posiada methylene bis-benzotriazolyl tetramethylbutylphenol w składzie, co czyni preparat fotostabilnym.

      Usuń
    3. A te DMDM... coś tam ma w składzie?

      Usuń
  2. mam próbki uriage, skłaniam się ku zakupowi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...