sobota, 23 czerwca 2012

pojutrze jadę do warszawy

wiem o jasmin w podziemiach, już tam byłam.
wiem o hebe, w której nie byłam, ale zamierzam.
chcę iść do top shopu, och jak bardzo chcę!

gdzie jeszcze powinnam pójść? są jakieś urocze małe drogerie w centrum? coś wartego uwagi?
czerwiec za 50 zł trwa, ale przez kilka godzin nie zrobię nic co naprawdę chciałabym zrobić w warszawie, ani nie zdążę pojechać tam, gdzie chcę pojechać, więc zrobię sobie window shopping. o.

jem czereśnie. zaraz się zbieram, muszę coś jeszcze załatwić przed pracą.
ahojka!

18 komentarzy:

  1. zazdroszcze wyjazdu :)
    ja bym napadla na MAC i na chwile zapomniala o akcji 50zł:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie zaczynałam tej akcji "za 50zł" bo nie ma fizycznej możliwości żebym w niej wytrwała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak akcja się zaczęła to u mnie już w pierwszych dniach było to zwielokrotnione... i jak oszczędzać?:D

      Usuń
    2. Podobno jest kilka dziewczyn, którym się udało. I powiem szczerze że je podziwiam! W moich oczach to ogromny wyczyn!

      Usuń
  3. Będziesz na coś konkretnego polować ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie możesz sobie, to mnie kup coś ładnego.
    Żartuję.
    Nie zasłużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm jak na parę godzin to Hebe zdecydowanie, jest przy DH Smyku :) I już niekosmetycznie, ale też polecam: http://swiatzapachow.pl/formy-platnosci sklep pod rondem Dmowskiego, aaale zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. obserwuję :) I zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...