poniedziałek, 4 czerwca 2012

stri-linga goes nude. miss selene 210 swatches

cześć Dziewczyny,

kolory neutralne w innym miejscu niż na powiekach (cienie) i stopach (szpilki) zawsze były dla mnie ekstremalne. lubię ostre kolory na ustach, maskarę na rzęsach i trochę różu. paznokcie też zwykle mam szalone, ale chyba nastał czas zmian. może nie zwrot o 180 stopni, ale o kilka stopni się przesunęło. w kwestii paznokci i ust. usta to jest osobna historia, ale dzisiaj o paznokciach. w ciągu ostatnich kilku miesięcy byłam w sklepie golden rose kilka razy. staram się sięgać po linię miss selene, która ma odpowiedniki kolorów z innych linii, jest tańsza i ma mniejszą pojemność. znalazłam 3 kolory nude zbliżone do siebie, jeden miał beżowy undertone, drugi trochę bardziej żółty a ten, na który się w końcu zdecydowałam, wpada w róż. dwa pozostałe mają numery obok - 209 i 208 albo 211. nie pamiętam. szukajcie a znajdziecie.

podoba mi się ten lakier, później nałożyłam na niego jakiś szalony top znając siebie, ale nie znalazłam dowodu, więc oto swatche podstawowej wersji ;)

miss selene 210
użyłam następujących produktów:

1. eveline, odżywka do paznokci
2. miss selene 210, 2 warstwy
3. seche vite dry fast top coat


13 komentarzy:

  1. Fajne pazurki,zadbane:)tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam, nie puszczam!!!! :D
      ale czekaj, a czy to znaczy, że przedtem nie były? i hope not!

      Usuń
  2. No nie powiem ... Lekko się zaśliniłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak? ojacie. no to super, o to chodziło. noo fajny jest :)

      Usuń
  3. Żesz kurde, no!
    Nie mówcie mi, że zaczyna mi się podobać nude [bo coś tak czuję]^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mogłam uwierzyć, że zaczyna mi się podobać nude, ale okazuje się, że taaaaaaaak :)

      Usuń
  4. Przynudziłam wczoraj - z wiadomych względów.
    Ale teraz już mam brokacik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, podoba mi się! Mogłabym nosić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...