wtorek, 3 lipca 2012

balsam z jaja na pajączki do ciała.


naprawdę?

26 komentarzy:

  1. może to jakiś azjatycki krem, bo są z jajek, z sera i innych dupereli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zatrzymałam na kupie słowika, więc nie wiem..

      Usuń
    2. eee,kupa to raczej już wyższe wtajemniczenie:)tzn.tak mi się wydaje:)

      Usuń
  2. tak siedzę i myślę,może te żółtka jakoś na taką pastę zrobić....he:)???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj, przylazłam tu bo myślałam, że podajesz przepis. Jestem zawiedziona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra. spróbuję. nie będę taka. weź balsam, wbij do niego białko, wymieszaj, posmaruj sobie ciało. ważne są proporcje. jedno białko na jedną część ciała.
      to istotne.
      białko powoduje napięcie skóry, dzięki czemu pajączki znikają a skóra jest bardziej napięta!
      o.

      Usuń
    2. no dobra....to idę działać...tup...tup...

      Usuń
    3. @dziki agrest pochwal się czy działa, bo u mnie aktualnie brak jajek :D

      Usuń
    4. @Moris,mam jedno jajo,to sobie posmarowałam tylko jedną łapę,stwardniało i mam problem ze zmyciem teraz,no to chyba działa:)

      Usuń
  4. A bieliki już się wykluły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Słomka,one jakoś tak w kwietni się lęgną:)to już chyba fruwają to tu,to tam:)hehe

      Usuń
  5. :D - cały czas mam banana jak widze ten tekst ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko... ludzie bez kitu mnie zaskakują momentami xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Padłam :D u mnie dziś na tapecie - waniliowe włosy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...