piątek, 13 lipca 2012

bioderma sebium h2o płyn micelarny



- skutecznie zmywa makijaż (również eyeliner, taki żelowy)
- delikatnie oczyszcza skórę
- reguluje wydzielanie sebum (przy dłuższym stosowaniu)
- nie zatyka porów
- nie wysusza skóry
- jest wydajny

krótko. jest idealny do cery mieszanej. nie próbowałam różowej biodermy, ale wydaje mi się, że nic nie może być lepsze od tego płynu micelarnego. bioderma sebium uspokaja skórę przetłuszczającą i bardzo delikatnie (ale skutecznie) zmywa makijaż. to mój produkt idealny, a używałam bardzo wielu płynów micelarnych. na drugim miejscu jest nuxe 3 róże, pachnie obłędnie ;)

ten płyn zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych miceli, innych firm. zostaje tym samym ulubieńcem roku 2012 ;) polecam Wam go serdecznie. cera tłusta będzie zachwycona, cera mieszana zresztą też i podejrzewam, że sucha również mogłaby być, ale nie wiem po co skórze suchej płyn micelarny ujarzmiający sebum.. ja mam przetłuszczającą się strefę T i suche naczynkowe policzki. a w ogóle mam cerę bardzo wrażliwą.

wcale nie jest drogi, ja swoje 250 ml kupiłam za 17 zł 15 zł (pomyliło mi się, ale sprawdziłam i jednak 15, 14.99 to be exact)

Skład:
WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM CITRATE , ZINC GLUCONATE, COPPER SULFATE, GINKGO BILOBA EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM)

25 komentarzy:

  1. jak skończę Vichy to chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie ;) używałam obu płynów micelarnych Vichy (przynajmniej ja wiem o dwóch i innych wersji nie widziałam) i ta bioderma jest jednak lepsza moim zdaniem, chociaż wiązałam pewne nadzieje z Vichy Normaderm, bo też miał być taki "normalizujący".
      a w ogóle moim pierwszym płynem micelarnym to był Avene i też mam do niego sentyment ;) ale to jest mój kwc!

      Usuń
  2. Kurka wodna, opierałam mu się od wieków, ale po Twojej recenzji mój opór słabnie... Gdzieś Ty kobieto go dorwała za takie pieniądze?! Wydawało mi się, że kosztuje ze dwa razy więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupiłam go w aptece gemini, w ich sklepie internetowym. zawsze mają promocję na swojej platformie albo w sklepie prowadzonym przez allegro. już Ci wysyłam linki. ja zawsze robię odbiór osobisty, bo mam ich aptekę stacjonarną niedaleko domu. jeśli masz ochotę, mogę go dla Ciebie odebrać i Ci go podrzucić do Gdyni w jakiś piękny słoneczny dzień :)
      chociaż teraz widzę, że jest kurde droższy i kosztuje 18 zł.

      Usuń
    2. aaaa nie, znalazłam za 15 zł oh yeah :)

      Usuń
    3. w takim razie to ja poproszę przy najbliższym spotkaniu całe opakowanie:)

      Usuń
    4. kliknij go sobie i wyślij mi maila na jakie nazwisko został zamówiony :)
      ja odbiorę bezproblemowo :)
      oni wysyłają maila, dzwonią albo wysyłają sms z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
      buziak!

      Usuń
    5. lubiłam Gemini ;) tylko te kolejki emerytek...

      Usuń
    6. taaaaak i emerytów. bardzo agresywni ludzie tam zawsze przychodzą. miałam wiele ciekawych sytuacji; jeden dziadek chciał mnie pobić i mnie zwymyślał od najgorszych (bez powodu), jedna pani weszła do apteki i przeszła od razu do okienka żądając obsłużenia a ja stałam jako jedyna w całej aptece i mówię do niej "przepraszam, proszę się ustawić w kolejce za mną" a ona "to pani tu była jak ja weszłam? ooo nie zauważyłam"
      wtf srsly

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. kurde bolek, przecież Ci mogłam dać odlewkę
      Innooka, Tobie też mogę dać odlewkę nie ma problemu :)

      Usuń
    2. Dzięki, nie trzeba, zakupię sobie, choć najpierw muszę zużyć zapasy bo mam kilka innych butelek jeszcze :P Choć płyny micelarne idą u mnie szybko ;)

      Usuń
    3. Nieśmiało zużywam zapasy micelików, takich tych małych do podróżowania. Mam jeden 400ml, dużo biedronkowych i końcówkę Vichy.

      Usuń
  4. Nie lubię Biodermy :P ale miałam kiedyś miniatury tego i był całkiem niezły . Za taką cenę nie ma co marudzić. Trzeba brać :DDD ale Vichy i tak lubię najbardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy się zachwycają tym micelem, chyba poszukam na allegro jakiejś miniaturki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam, że wszyscy zachwycają się różową wersją. zielona też jest taka popularna? :) nie widziałam miniatur zielonej wersji, a różową po 100 ml, ale za 15 zł to w sumie można potestować :P

      Usuń
  6. mam go i zabieram się za testowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  7. Mam go na oku, bo tylko różowy i różowy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowego też spróbuję, ale zielony jest naprawdę niesamowity. naprawdę mogę zrobić tak, że przykładam nasączony płatek do oka i ściągam makijaż za jednym pociągnięciem.
      tzn no nie "do czysta", bo przestrzeń między rzęsami jest jeszcze pobrudzona eyelinerem, ale wiadomo o co chodzi:)

      Usuń
  8. Za taką cene to na pewno warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, zwłaszcza że bioderma jest jednak bardziej wydajna niż drogeryjne micele (próbowałam bourjois fioletowego takiego)

      Usuń
  9. Podobno na Biodermę jest promocja w SP. Dwie butle za 50zł, ale nie pamiętam detali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, ale to i tak się nie opłaca. tutaj wychodzi za 2 butle 30 zł a duża 500 ml z tym takim intuicyjnym pompkiem, kosztuje 37 zł

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...