środa, 11 lipca 2012

cellulit u młodych dziewczyn


pierwszego na prostych czynnościach nie znajdziecie,
a co do drugiego - owszem, mam cellulit,
ale kurde jaki komplement, że "u młodych dziewczyn"
:)))))))))

tak serio, o cellulicie przeczytacie różne rzeczy w różnych miejscach.
moja rada? ruch. zblilansowane posiłki, duuuuużo wody i masaże.
ja pozbyłam się "większości" cellulitu jak schudłam 15 kg.
inna sprawa, że potem wracał do mnie z każdym kilogramem
i teraz znowu jesteśmy razem.

osobiście uważam, że nie ma się czego wstydzić. jesteśmy jakie jesteśmy,
no i cóż - żyć trzeba. jeśli natomiast macie ochotę pozbyć się widocznego cellulitu
- zróbcie research, użyjcie rąk do masażu, prysznic zakończcie lodowatym strumieniem.
bez szalonych posunięć, po prostu zdroworozsądkowo.

pamiętam moją szczupłą nogę. och, mam nadzieję ją jeszcze kiedyś zobaczyć.
tymczasem, mój cellulit ma się dobrze. i Was pozdrawia.
ahoj! dobranoc :)

13 komentarzy:

  1. Też mam, ale jakbym schudła 15 kg to bym ważyła 35. Co więc robić, drogie Google?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem. no niestety są takie momenty kiedy chyba tylko zabiegi medycyny estetycznej mogą pomoc jeśli suplementy dieta zbilansowana i w ogóle wszystko nie pomaga. Na pewno intensywna pielęgnacja i zmasowany atak pomoże skórze wyglądać lepiej? Czy przy tak szczupłej budowie to nie ma znaczenia? Ja nigdy nie byłam szczupła dłużej niż kilka miesięcy, więc zawsze wyglądałam lepiej niż jak nie byłam i tak i cieszyłam się i nie chciałam od mojego ciała już nic więcej..

      Usuń
    2. Cóż, jest różnica między szczupłym wysportowanym a szczupłym kanapowym, niestety. A myślę, że zaraz po schudnięciu raczej jest się trochę wyćwiczonym ;)

      Usuń
  2. ja chyba nigdy nie byłam pozbawiona cellulitu; mam odkąd pamiętam; nauczyłam się to akceptować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooch, ależ oczywiście, że ja też akceptuję swój cellulit i rozległe obszary rozstępów, ale po prostu faktycznie - przynajmniej jak się jest obszernym - da się go zniwelować przez pewne okoliczności. ale ogólnie to co. wszystkie mamy to samo, także nikogo nie dziwi ani cellulit ani rozstępy ani nic :)

      Usuń
  3. Nie wiedzę cellulitu, bo mi rozstępy zasłaniają. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź mi tu monitora nie zasłaniaj swoimi rozstępami bo chcę coś napisać [Twoje rozstępy zasłaniają wszystko] ;<

      Usuń
    2. o lol, Słomka, to pojechałaś. :D Ja widzę i rozstępy i cellulit - walczą razem o dominację. :(

      Usuń
    3. Słomka, ośliniłam monitor. Bo też tak mam. :D

      Usuń
  4. Nie oszukujmy się, cellulit ma 98% kobiet na świecie, więc posiadanie go oznacza, że jesteś najprawdziwszą kobietą. Ba, problem mogą mieć te 2% kobiet, które go nie mają, bo to może oznaczać, że z nimi jest coś nie tak :) ;p
    Kiedyś usłyszałam takie zdanie i powiem szczerze - wyleczyło mnie ono z kompleksu posiadania cellulitu ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cellulit [jestem szczupła] i mam go w dupie, nawet jeśli widzę go na nogach, o! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęczak,kurde mam też cellulit w dupie,ale wiesz jak ciężko go smarować.

      Usuń
  6. bańki chińskie minimalizują cellulit, tylko trzeba być systenatyczny i niestety potrzeba drugiej pary rąk co dupsko i uda z tyłu wymnasuje:P

    ruch i dieta to podstawa:)

    nawet top model mają cellulit:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...