poniedziałek, 9 lipca 2012

hel


a tutaj hel kamera molo marina na żywo

13 komentarzy:

  1. A gdzie highway? :))) Zazdroszczę wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam zatytułować highway to hel, ale do samej plaży nie wybudowali.
      na cypel nadal trzeba dotrzeć nogami :)

      Usuń
    2. Cypel jest najlepszy - chociaż odkąd kilka lat temu został otwarty dla turystów już mnie tak nie kręci:P

      Usuń
  2. Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...
    z chęcią poszułabym teraz piasek pod stopami, rozmarzyłam się....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugrys' by Cie robal i po co Ci to ;P

      Usuń
  3. Stri strasznie Ci zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też sobie zazdraszczam właściwie :D

      Usuń
  4. najlepiej jest na wydmach, ale w Łebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. am-on-de haaaaajłej de hel!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...