wtorek, 3 lipca 2012

how to look your best the morning after

7 komentarzy:

  1. myślałam że będzie śmiesznie, a na końcu szok... co nie zmienia faktu, że dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocne... Naprawdę. Aż ciężko to skomentowac.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, trzeba uświadamiać.
    drastyczne, ale przekaz trafia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci też kryją oprawców.

    OdpowiedzUsuń
  5. o rety, już się przestraszyłam, że ona tak serio

    mocna kampania

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, że sporo blogerek szerzy tę akcję, może osiągnie pożądane rezultaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...