wtorek, 10 lipca 2012

miłosne igraszki caryc video

tylko po 23:00.

12 komentarzy:

  1. :D
    Normalnie, cytując klasyka:
    Stri, "formułujesz rozpierdalak" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. zabiłam ją!! kopertą! rozgniotłam ją na ścianie, ale jeszcze nic nie piła, więc nawet nie ma śladu :)) o ile nie była z koleżankami - jestem bezpieczna.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. miłosne igraszki to bym jeszcze zrozumiała, ale caryc - na video? naprawdę?

      Usuń
  3. hahaha :D a w jakie dni takie rzeczy u Ciebie? ;> bo godzina odpowiednia, a tu ani widu, ani słychu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi fantazja ludzka nie zna granic:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...