piątek, 13 lipca 2012

może znowu morze


18 komentarzy:

  1. Byłam, byłam tam!
    ...tylko morze było może trochę bardziej szare, było jak o kilka tonów ciemniejsza wersja ponurego nieba. Razem z plażą, stanowiło trzy pasy praktycznie takiego samego koloru.

    To Twoje - jest takie, jak to z moich ulubionych wakacji w Międzyzdrojach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę w końcu się zorganizować i wywołać zdjęcia. kiedyś robiłam tyle zdjęć i ciągle jakieś odbierałam od fotografa, a ostatnio jakoś porzuciłam. a przynosiły mi tyle radości..

      Usuń
  2. Nie pamiętam, kiedy ostatnio morze na oczy widziałam :O
    No przecież tak daleko mam :O

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ostatnio widziałam morze, było zielone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. morze jest jak taki duochrome ;)

      Usuń
    2. od glonów zielone :P to nie była zieleń wody ;)

      Usuń
  4. Nie mogę się doczekać jak pojadę do Gdańska i w końcu też trafię nad nasze morze bo dawno nie byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjedź przyjedź. my czekamy ;)

      Usuń
    2. Na bank przyjadę jak tylko w domu sytuacja się ułoży, bo póki co nie mam ochoty na wyjazdy. Mam nadzieję, że mnie ze Słomką ugościcie :D

      Usuń
    3. Jasne. Czekamy cierpliwie :) Ugościmy no problemo :* :*

      Usuń
    4. no to tym bardziej mam motywacje do przyjechania ;)
      :*

      Usuń
    5. zdjęcia proszę robić!!!

      Usuń
    6. uroczyście przysięgam robić zdjęcia :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. pierwszym krokiem do zrealizowania celu jest jego wypowiedzenie a potem zapisanie!

      Usuń
  6. Morze :) Piękne, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...