niedziela, 8 lipca 2012

orly, elf, physicians formula, color club, opi i essie w tk maxx

że PF jest to się ostatnio dowiedziałam - physicians formula pojawiło się w krakowie i jeszcze gdzieś (w poznaniu?), ale w trójmieście jeszcze nie, więc tk maxx gdańsk no physicians formula yet.

ale ale - mamy ORLY. 80 zł za 3 pełnowymiarowe buteleczki i 40 zł za 5 miniaturek. miniaturki są takie urocze. fajne te piątki, naprawdę.

przejdźmy do ELF. tk maxx gdańsk ma w swoim asortymencie cienie elf zarówno mineralne jak i nie, duo róż i bronzer, puder i paletki jakieś różno produktowe. ceny kosmetyków elf w tk maxx oscylują wokół 12 zł. jeśli macie ochotę spróbować - można.

OPI, Essie to żadna nowość - cena za 4 lakiery za 99 zł. w obu przypadkach?

Color Club występuje w dwóch wersjach cenowych - cena 37 zł za kolekcję jest ceną (przynajmniej przeze mnie) częściej spotykaną, ale można też doświadczyć ceny 34 zł za kolekcję.

wracając do PF, od ewwwy dowiedziałyśmy się, że możemy wypatrywać:

1. Mineral Wear®100% Mineral BronzeBrightener cena 25 zł
2. Mineral Wear® 100% Mineral FaceBrightener cena 25 zł
3. Bronze Booster Glow-Boosting Pressed Shimmer Bronzer cena 25 zł
4. Mineral Wear® Talc-Free Mineral LoosePowder cena 25 zł
5. Organic wear™ 100% Natural Origin Pressed Powder cena 25 zł
6. Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Shadow &Liner, Bronze Collection cena 25 zł
7. Baked Collection® Wet/Dry Eye Shadow cena 25 zł
8. Organic wear™100% Natural Origin Bronzer cena 25 zł (w dwóch odcieniach)

ja bym też chętnie powitała serduszkowy róż, ale w ogóle to bym cokolwiek powitała
jeśli natomiast nie macie pojęcia o co chodzi i co to jest physicians formula - poczytacie i pooglądacie tutaj.





wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony producenta.

14 komentarzy:

  1. jestem ciekawa czy w Warszawie też rzucili PF. lakiery już dorwałam, tzn essie (3 szt.49,99), widziałam też OPI te duże, w7, elf, beuaty uk, colour club i wiele innych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio w ogóle nie mogę znaleźć żadnych ciekawych rzeczy w tk maxxie. jest trochę revlonów, ale takich pfff za 55 zł za 3 sztuki, a w hebe 7 albo 10 zł za sztukę. poza tym opi przestał przyjeżdżać i teraz jest jakaś taka francusko brzmiąca firma.

      Usuń
  2. Ja pierniczę jakie to to piękne!!! :slina:

    Nawet jak do Gdańska dotrą to pewnie rozejdą się w mgnieniu oka biorąc pod uwagę cenę ... Nie mam w ogóle szczęście do TkMaxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu u siebie oglądałam kosmetyki PF i... wzięłam tylko róż, który jest.... no właśnie dziwny. Nie bardzo mi się podoba.

    Lakiery? fajna okazja ale nie wiem czy skusiłabym się :P Zrobiłam się wybredna :DDD

    Przyznaj się, na co masz ochotę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro zajrze do swojego TKMAxxa, bo bardzo jestem ciekawa czy coś jest bo normalnie raczej mocno przebrany asortyment

    OdpowiedzUsuń
  5. ej, to ostatnie to bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w Krakowie w M1 dziś widziałam bronzer... a szkoda, bo poluję na puder lub róż :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ten serduszkowy róż jest pięęęknyyy! (dla samego wyglądu bym go chciała :>). chyba się przejdę do tego swojego wrocławskiego tkmaxxxa, chociaż aby popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez kitu jak tylko pojawi się PF w Gdańsku, lecę i kupuję!!! Czaję się na nich już od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chciała pooglądać i przetestować np tak:
    1. Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush Natural
    2. pH Matchmaker pH Powered Blush
    3. Organic wear® 100% Natural Origin Jumbo Lash Mascara
    4. Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Shadow & Liner w Nude albo Fashionista (fiolety loove)
    5. Cashmere Wear Ultra-Smoothing Blush
    6. Organic wear™ Natural Origin Bronzer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaj koniecznie relację jak coś dorwiesz, jestem ciekawa Twojego zdania :)

      Usuń
    2. och, jak dorwę to na pewno, ale nie zanosi się, bo w pl to, co wymieniłam jest niedostępne tzn z wyjątkiem szóstki. ale no co. może z ameryki południowej coś do mnie przyleci? ale wątpię.. no zobaczymy. ale ogólnie to jestem ciekawa, bo dużo i od dawna słyszę dobrych rzeczy :)

      Usuń
  10. Nie jaram się. Maaaj gaaaad, to znaczy, że się wypalam! D:

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dopiero raz w thmaxie byłam i nic mnie nie zaczwyciło:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...