piątek, 27 lipca 2012

you tube love tag

powstał tag. mnie otagowała Katalina, którą serdecznie pozdrawiam :)
dzisiaj dowiecie się kogo oglądam. przeważnie sięgam po anglojęzyczne kanały, ale nie tylko. przedstawiam Wam miejsca bez lansu. naprawdę można odpocząć (chociaż w przypadku Zuzki to nie wiem;) i się zrelaksować.
widzę, że większość z Was lubi tych samych ludzi na polskim (czy polskim-za-granicą) YT.
mam nadzieję, że moje ulubione miejsca wniosą coś nowego.

oczywiście - tak, jak Wy - oglądam Lisę Eldridge i Pixiwoo, to wiadomo :)

Zuzka Light, czyli Zuzana fitness personality, współzałożycielka BodyRockTV, z którym się potem rozstała z różnych względów. ludzie Ją kochają i każdy kto odnalazł Jej kanał na YT jest bardzo szczęśliwy. prawie pod każdym filmem możecie przeczytać komentarze od osób, które po długich poszukiwaniach Ją znalazły.
polecam bardzo serdecznie. wiem, że teraz modne są ćwiczenia ewy jakiejśtam i jill jakiejśtam - moim zdaniem Zuzka bije wszystkich na głowę. WarriorZ - Jej widzowie - tworzą bardzo fajną społeczność na facebooku.



Ruth Crilly, czyli A Model Recommends. bardzo dużo informacji, bardzo dużo dobrych kosmetyków.


Dustin Hunter, czyli dustyohunter. bardziej dla Jego osobowości niż mac limited editions.


Estee, czyli essiebutton. odkryłam Ją zupełnie niedawno, po tym jak już miała "ciemne" włosy ;) przynosi mi dużo radości.


Jessica, czyli GabeandJesssale w zasadzie Drake, Jess, Lilia, Kyson i Kaden :) to jest długa historia i tylko dla zainteresowanych. ja już nie będę młodą matką, ale wszystkie informacje są bardzo przydatne.


jeśli natomiast chodzi o polski YT, mam dwie propozycje:
naturalnatofina - cruelty free, naturalna pielęgnacja.. niekoniecznie samorobiona. naturalnatofina udowadnia, że przekaz nadal jest ważny.


Oluchaa01 - jest już od dawna na YT, nie zwariowała ani nie zniknęła, co jest dosyć częste wśród polskich youtubowiczek. jest szczera, normalna, systematyczna, dużo ciekawych produktów można u Niej znaleźć. zawsze jest miło i sympatycznie. ostatnio miałyśmy okazję się wymienić i to też było ekstra! polecam :)


5 komentarzy:

  1. Jestem mało YT-owa :D ale przyznam się, że kilkoma kanałami mnie zainteresowałaś.
    U mnie lista jest bardzo krótka no i przechodzę fazę fascynacji kanałem Inez- dla mnie jest rewelacyjna pod wieloma względami.
    Zrobiłam ostatnio porządki i...tak naprawdę mam ich mało, wolę czytać a nie każdego da się słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby tylko youtube nie był takim pożeraczem czasu (jest większym pożeraczem czasu niż blogosfera ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. youtube wygrywa z telewizją i zabiera mi zdecydowanien za dużo czau. i też jestem fanką essie button ;0

    OdpowiedzUsuń
  4. Dustina i Essie tez oglądam :) Dustin robi świetne i bardzo merytoryczne recenzje, a poza tym ma do siebie dystans a to też w życiu ważne :) A Estee jest przeboska i ją uwielbiam :D A Ciebie oczywiście też pozdrawiam, MUA!!! :****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...