środa, 8 sierpnia 2012

color club take wing w tk maxx gdańsk

dzień dobry dzień dobry,
podczas wczorajszej wizyty w tk maxxie o dziwo nie kupiłam - jak to mam w zwyczaju - wszystkich color clubów, których jeszcze nie mam. wzięłam małe co nieco, ale co nieco zostawiłam ;)
co kupiłam zdradzę Wam następnym razem, ale dzisiaj pokażę Wam co Wy możecie jeszcze tam kupić.

zestaw czterech lakierów: żółty, pomarańczowy, zielony i różowy.
bez turkusu i granatu/niebieskiego.

wyglądały naprawdę świetnie w tym zestawieniu, ale musiałam się powstrzymać. damn. teraz mi trochę szkoda, ale no dobra. trudno. może kiedyś jeszcze na nie trafię.
ponadto znalazłam back to boho, foiled i coś jeszcze. alter ego ciemną wersję i... hmn. nie pamiętam.
były jeszcze OPI w poprzestawianych zestawach (czego efektem jest zestaw 4 takich samych lakierów) i essiaki bodajże. Słomka, dopomóż?

w ogóle nie spotkałam się dotychczas z takimi czwórkami color clubów. zawsze to były siódemki!
a jak jest w Waszych tk maxxach? są siódemki i czwórki czy tylko siódemki?

aaa i cena. cena kurde. ok 25 zł? coś takiego.

ja nadal po cichu marzę o kilku zestawach..

blossoming

copy coats

wicked sweet

starry temptress

electro candy

poptastic


13 komentarzy:

  1. blossoming zachęcająco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi te najbardziej wpadły w oko, moje kolorki :)

      Usuń
  2. Czwóreczka za 25zł? Hmmm no godne pofatygowania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. starry temptress i electro candy najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam wczoraj i niestety były nie interesujące mnie zestawy, 4 jeszcze nie widziałam. Blossoming bardzo wpada w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A idź ty mi z tym postem - przez ciebie teraz będę musiała kupić blossoming, a portfel piszczy, bo urlop niedługo i trzeba oszczędzać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lol, mam dobre wiadomości! nie kupisz blossoming, bo ich nie ma. yay! jaka oszczędność.
      są tylko te czwórki z take wing. chociaż może blossoming też kiedyś będą, ale ja nie widziałam..

      Usuń
  6. wkurza mnie ta praktyka przekładania lakierów OPI w zestawach, co to w ogóle ma być, grr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze, że nie tylko z OPI....wrrrr

      Usuń
  7. Tylko blossoming mi się podoba i już go mam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zła kobieto, kusisz bardzo! Color that Pops przyśni mi się w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym wszystkie chciała, a co:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...