wtorek, 28 sierpnia 2012

od kogo dostajecie spam? marysia, która rysuje stardolle

z kategorii ciekawostki

Paweł Dudek dudek12125@gmail.com i Izabela Machulska fope@wp.pl zamęczają mnie spamem z linkami do shittyboxa, więc postanowiłam zasięgnąć informacji czy Wy też dostajecie spam na skrzynkę mailową?
ja zdaję sobie sprawę, że mój mail jest out there, ale czy ktoś naprawdę myśli, że kliknę w link? naprawdę? really? darmowe kosmetyki albo odbierz darmowe kosmetyki zachęcają mnie tylko do klikania SPAM

Photobucket

Photobucket

Photobucket

fope@wp.pl to chyba Maria O. (nazwisko usunięte na prośbę spamerki), która rysuje stardolle (co to są stardolle wtf?)
anyways, Nieudana (Marysiasuperkro) / Marysia ma lat 10, prawie tyle samo blogów, lubi brać udział w rozdaniach i chyba w przyszłości będzie zajmować się reklamą.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

61 komentarzy:

  1. dlaczego u nas lubią tak cwaniakować ? Chyba nie spotkałam się z tym na żadnym zagranicznym blogu... no cóż... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie rozumiem dlaczego ktoś myśli, że to działa. czy to działa? może tylko ja jestem taka bez serca, że nie klikam..

      Usuń
    2. może ma po prostu nadzieję, że ktoś kliknie... to tak jak z blogami obstawionymi reklamami googlowskimi - gdzie nie ruszysz kursorem tam reklama (aż strach otworzyć lodówkę ;) - a nóż ktoś kliknie i wpadnie mi dolar ;)

      Klikać to należy na zwierzaki, na jedzenie, na chorych - takich trzeba wspomagać.

      Usuń
    3. ja nie wiem gdzie są reklamy, bo mam adblock i polecam sobie zainstalować. bez tego się nie da przeglądać internetu. ja nie mogę.
      kliknij w żubra po prawej stronie :)

      Usuń
    4. nie będę blokować, bo niestety nie weszłabym na pewne strony - muszę się poświęcić ;)

      a żuberek kliknięty i miseczka też :)

      Usuń
  2. mnie ostatnio zirytowała na maxa kobieta, która wszystkim rozsyła spam i zaprasza na swoje blogi. Bezczelnie, ale to jej "strategia marketingowa" :mdleje:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to jest taki blog dla hejetrów, żeby mogli cały swój hejt przenieść tam i nabić jej statystyki..

      Usuń
    2. na blog kulinarny i kosmetyczny? :DDD

      Usuń
    3. kto wie. "gotuj z nienawiścią" albo "wklep ten podkład pełna pogardy"

      Usuń
    4. ja akurat pytam bo też takie zapro dostałam od laski na blog kulinarny i kosmetyczny, a jak jej odpisałam, żeby mi nie spamowała itd. to mi odpisała czy znam jakieś strony do promocji bloga bo ona nie zna. i co to spam;D bo pisała takiego samego maila do firm i nikt jej nie napisał o spamie. ręce mi opadły i darowałam sobie odpowiedź ;D

      Usuń
    5. Agu, ta sama...
      mi odpisała, że chce mieć obserwatorów teraz, a nie w przyszłości. Napisałam jej,że mineła się z powołaniem( nie dodałam, że powinna zostać szafiarką, skoro chce miec czysty zysk z blogów)

      Ze dopiero zaczyna, poznaje na czym polega blog. (napewno nie na tym, żeby zaspamować ludziom skrzynki?)
      Zaczyna, dopiero sie uczy, ale do firm juz pisze...

      ostatecznie spytała mnie, jak promuję bloga, czy znam jakieś sposoby (pisze bloga, lol? )

      Usuń
    6. << "gotuj z nienawiścią" albo "wklep ten podkład pełna pogardy" >>

      lol :D nieźle się ubawiłam :D, kliknęłabym lubię to gdybym mogła...
      swoją drogą niezły z Ciebie Sherlock :D

      Usuń
  3. przy Twoim opisaniu Marysi padłam ze śmiechu. "i chyba w przyszłości będzie zajmować się reklamą." chyba anty-reklamą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nic nie wiadomo, przecież skoro pierwsze błędy popełnia w tak młodym wieku, to może później zacznie się na nic uczyć.. gdybym ja w wieku 10 lat założyła swojego pierwszego bloga, ba! gdybym w ogóle miała internet wtedy to teraz byłabym na pewno innym człowiekiem. dzieci w XXI wieku mają totalnie inne możliwości, to jest niesamowite. szkoda, że nikt ich nie kieruje w odpowiednim kierunku, ale temat edukacji i szkolnictwa i odpowiedzialności rodziców to jest tak szeroki temat, że nawet go nie zaczynajmy.

      Usuń
    2. właśnie, przecież to nie jest tak, że my blogasków w tym wieku nie miałyśmy bo nie. nie było i już, ciężko porównać..

      Usuń
  4. mam nadzieje, że moja 10letnia siostra nie prowadzi w ukryciu jakiegoś bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog nie jest złą rzeczą dla dzieci, ale po co dziesięciolatce shiny box.. hmn..

      Usuń
  5. oo ja dziś dostałam swoje pierwsze "obserwujemy?" - aww

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) U mnie w ostatnim czasie też było to popularne ale dzisiaj pojawił się pierwszy od dłuższego czasu. Może to ta sama osoba?:D

      Usuń
    2. brawoooooooo! u mnie przez ostatnie kilka miesięcy było tylko kilka obserwujemy.

      Usuń
  6. Ostatnio nagminnie wszystko kasuję. Nawet nie czytam i nie zagłębiam się w treść.

    Ogólnie, pomysłowość nie zna granic ale Marysi nie znam:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marysia, która rysuje stardolle. warto zapamiętać. potencjalnie może być to wschodząca gwiazda internetu..

      Usuń
    2. Marysia rysująca Stardolle mnie rozwaliła - padłam i nie mogę powstać :P

      Usuń
    3. powerade podobno pomaga w takich sytuacjach.. ^^

      Usuń
    4. Powerade nie ma szans z Marysią rysującą Stardolle - ona ma moc :P

      Usuń
    5. Niech MOC będzie z Nami:)

      Usuń
  7. Jak tylko wszedł "na rynek" szitiboks to też takie maile i komentarze dostawałam - "hej hej hej wejdź tu i tam, darmowe kosmetyki joł, joł, joł" - masakra. Niestety coraz więcej takich pazernych paniusiek zakłada blogaski byle tylko dostać coś za darmo - stąd milion komentarzy na różnych blogach "obserwujemy?" - byle tylko jak najszybciej nabić liczbę obserwatorów i coś wyżebrać od jakiejś firmy. Ostatnio przypadkiem wpadłam na takiego bloga - gdzie w miesiąc nabite ponad 120 osób, a na blogu same współprace - i tak mnie zastanawia kto w tych firmach pracuje, że wysyła swoje produkty byle gdzie do byle kogo. Blog nawiasem mówiąc beznadziejny - recenzje marne, zdjęcia również, a same kosmetyki nie droższe niż 5 złociszy ;) Ręce opadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest nienormalne, przecież nikt na tym nie korzysta tak bardzo, jak można byłoby skorzystać. ani firmy, ani ludzie, ani blogosfera, ani klienci, ani marki.. bez sensu.

      Usuń
    2. No mnie raczej odrzuca od recenzji kogoś kto na blogu ma same współprace :O

      Usuń
    3. ej ja kiedyś oglądałam oferty pracy, i zauważyłam coś o testowaniu kosmetyków - z ciekawości kliknęłam a tam czyjś link do shinyboxa O_o

      Usuń
  8. Ja ostatnio dostałam spam od laski, która prowadziła bloga kosmetycznego, pierwszy post: "Współpraca: tabletki do zmywarki Somat" i wyłączyłam się XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z somatu są beznadziejne :P

      Usuń
    2. Kawaii to ta sama, co u mnie:D i dużej ilości dziewczyn na wizazu...
      a w Somacie to co, można nogi wymoczyć, co nie ?:D

      Usuń
    3. Ej! Ja wyugralam takie trabletki w konkursie i tez o nich napisalam:P no co!

      Usuń
    4. jako pierwszy swój post? :D szalona ;)

      Usuń
  9. Znam to!chyba chcą człowieka tylko bardziej wkurzyć

    OdpowiedzUsuń
  10. jeny, dzisiaj jakiś wysyp spamu! raz u mnie pod postem, dwa na maila dostałam od laski jaki to ja mam cudowny blog - i tak co miesiąc mi przysyła!! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi nikt nie wysyła, że mam cudowny blog tylko wysyłają mi linki do shittyboksa. kurna, niech mi ktoś wyśle, że mam cudowny blog ;D

      Usuń
    2. ale to ma być reklama jej bloga, coś na zasadzie obserwujemy tylko tak personalnie, na @, tratata a g**** mnie obserwuje! ;O

      Usuń
  11. rany dlaczego ja nie mam takich problemów...buuuu :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  12. eee mam farta nikt mi tak osobiście nie spamuje

    OdpowiedzUsuń
  13. łooo rany, to cieszę się że nie mam takich spamerów... jeszcze? A Marysia przeszła samą siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie miałam, dopiero teraz jakoś tak.. tzn ale ogólnie nie mam. chyba takim osobom trudno jest odnaleźć się w prostych czynnościach, więc mogą mnie zaspamować tylko po prostu na maila nie odnosząc się do bloga..

      Usuń
  14. Na Boga, przecież to dziecko jeszcze, jej zachowanie jest całkowicie zrozumiałe w przeciwieństwie do pisania posta na jej temat przez dorosłą osobę...

    OdpowiedzUsuń
  15. odpukać, jeszcze ani razu nie dostałam takiego maila :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spam zawsze spoko :D stardoll to lalki przypominające gwiazdy, które się ubiera w internecie. Jak byłam w gimnazjum(lata temu) i nudziło mi się na iinformatyce to się w to bawiłam, bo zablokowaną mieliśmy większość stron :P.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio dostałam spam w sprawie shittyboxa na twitterze :/ Ale na maila to dostaję glównie viagrę i inne takie jakby nie było :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...