sobota, 1 września 2012

essence le class of 2013

Nowa edycja limitowana essence. tym razem limitka 2013 :) idziemy z duchem czasu! Niech będzie w polsce jeszcze w tym roku :))
Essence class of 2013 lista produktów:

1. Kredki, cienie w kredkach w trzech kolorach: Want To Be My Freshman?, School's Out Forever, Blues Of Being Cool.Myślę, że szczególnie środkowa będzie cieszyć się dużą popularnością, chociaż trudno przewidzieć której zabraknie najpierw. I'm in.
2. Róż różowy róż w kolorze Alpha Better Gamma, który ma ładny wytłaczany wzór i założę się, że essence nas zaskoczy i róż class of 2013 będzie matowy (z drobinkowymi fugami, damn). Czyż nie byłoby pięknie?
3. Transparentny puder w kolorze Sheerleader, czemu nie czemu nie. Chociaż pudrów mam trochę. Pudru. O.
4. Lip tinty w dwóch kolorach: Alpha Better Gamma, Ready For Rush Week? Ciekawe czy będą ciemniejsze czy jaśniejsze.. Jak myślicie?
5. Lakiery w dziwnych kolorach trzeba zobaczyć na żywo. Blues Of Being Cool, School's Out Forever, Ready For A Rush Week?, Alpha Better Gamma  Kolory są cztery, ale jest jeszcze
6. Top w kolorze College Hero, dla lubiących odrabiać pracę domową z malowania paznokci
7. Mamy jeszcze akcesoria, gumki do włosów też mają nazwę! Campus Fellows
8. Mini kosmetyczka to Old School Bag










Jak Wam się podoba? Wypada nieźle na tle ostatnich słabszych trend edycji essence..
Ale się na prostych czynnościach zrobiło biało. Aż daje po oczach od tego tła zdjęć ;)

źródło informacji oraz zdjęć

21 komentarzy:

  1. kosmetyczka mi się podoba :)

    dziś użyłam różu Essence, tego co dla mnie kupiłaś. kolor ma rewelacyjny, ale szybko wyparował z mojego lica :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie lubi się z sebum, które mi się wylewa na całą twarz, a nie tylko w strefie T :(

      Usuń
    2. ojejku jejku.. bioderma sebium mi pomaga na sebum.

      Usuń
  2. kredki, gumeczki i kosmetyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż, gumki i kosmetyczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. łał fajna limitka. kredki świetne, róż, puder i kosmetyczka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie, że ostatnio były mało szałowe limitki, a ta wygląda na taką dosyć ciekawą.

      Usuń
  5. No nareszcie limitka, która mi sie podoba :) Jeśli ustrzelę, to dorwę to najjaśniejszą kredkę, róż, lip tinty oraz szary i różowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, kredki będą znikały najszybciej... :) Akurat czegoś takiego szukam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredeczka nr 01 i 02 for me ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem czy jak pójdziemy robić zakupy do jednej drogerii to dla wszystkich starczy ;)

      Usuń
  8. całkiem niezła limitka, nareszcie, bo coś ostatnio posucha... nawet gumki fajne :D ale róż, puder i kredki przede wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie mam takie samo wrażenie, jakieś takie średnie te ostatnie limitki były, a teraz wygląda na to, że wracamy na dobrą drogę.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...