środa, 5 września 2012

nowe odcienie chanel rouge allure

16 nowych odcieni. oh well..

8 komentarzy:

  1. marzy mi się szminka od chanel:p

    a tak przy okazji, zostałaś otagowana:

    http://bm-makeup.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Stri, jeśli chcesz wydać kasę na dobrą szminkę, przetestuj Givenchy. Chanel Rouge są fajne (i fajne są te czerwienie w centrum), ale Givenchy Kiss Kissy fenomenalnie pielęgnują usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dzięki za informację!

      Usuń
    2. W ogóle Givenchy awansuje ostatnio na mojego ulubionego producenta kolorówki. Używam od nich podkładów, pomadek, Meteorytów, pudru sypkiego... I chyba tyle. Cienie jeszcze mam z Diora, ale kto wie. Kremy też mają świetne, ale na Orchidee Imperiale nieprędko szarpnę się ponownie.
      Rozczarowały mnie tak poważnie tylko sławne Pryzmy. Twarz jest po nich płaska jak dno miednicy. :/

      Usuń
    3. jak dno miednicy? kurcze, to niedobrze ;) ja z taką selektywną półką nie mam zbyt wiele wspólnego, bo wciąż jeszcze mam "więcej" niż "bardziej", ale czuję, że dojrzeję do tego kiedyś, żeby mieć "bardziej"..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...