niedziela, 16 września 2012

sephora promocja 3 za 2

źródło


od 17 do 23 września 2012 (lub do wyczerpania zapasów) w sephorze będzie można zrobić zakupy w promocji 3 za 2. oferta dotyczy wyłącznie produktów marki sephora. trzeci, najtańszy otrzymasz w prezencie. oferta nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.

zastanawiam się nad pędzlami, chociaż nadleci do mnie zoeva prędzej czy później. z tych kupionych ostatnio jestem bardzo zadowolona.


rozważam róże, ale przecież miałam kupować sleeka ;)
..może puder w kamieniu. brakuje mi kompaktu jakiegoś sensownego.
jaki to był odcień.. dziesiątka - ale nie wszędzie jest ten kolor.
dwufazowy płyn lubię bardzo, ale jeszcze mam..
wychodzi na to, że niczego nie potrzebuję jak to możliwe.
..chociaż nie. kredki! lipstain, pomadka, błyszczyk tak tak tak wszystkooo ;)
bez przesady. spokojnie. może coś, a może nie. we'll see.

anyways, enjoy :)

25 komentarzy:

  1. ja kupiłam dwie jumbo kredki i eyeliner. W kredkach jestem zakochana! mają świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki Sephory,róże są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam żadnego. rozważałam jeszcze dysk ;P

      Usuń
  3. Świetne promo :) Takie to ja lubię, ale tym razem nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakby nie było, ekscytująca promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. owszem.

      nie mam pojęcia czemu jeden z Twoich komentarzy znalazł się w spamie, ja niczego nie dotykałam..

      Usuń
  6. Czemu te promocje wchodzą kiedy nie mam kasy???

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wszystko a za kolorówką Sephory nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jakoś nie aż tak bardzo bardzo, ale może ja wcale jej nie znam.. no ale nie ciągnie mnie.

      Usuń
  8. Pędzle z Sephory to dobry zakup. Swój do różu mam już kilka lat (4?) i może troszkę zmizerniał, ale nadal jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 lata temu to jeszcze nie miałam chyba żadnego pędzla, więc nie wiem, ale 3 lata temu kupiłam lancrone i działają nadal, ale są takie szczeciniaste, że hej.

      Usuń
  9. W empiku promocja 3 za 2, w Sephorze też- omijam przez najbliższy tydzień centra handlowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, do empiku to ja chcę pójść, ale nie powinnam w ogóle nigdzie, ale pewnie pójdę, a potem będzie PŁACZ

      Usuń
  10. Świetna promocja, szczególnie kuszą mnie kredki do oczu ! Ale na razie sobie daruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie patrzę, nie patrzę ....:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ajj darna promocja, ale w gdyni sephora w remoncie a specjalnie jechac do gdanska mi się nie chce;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też by się nie chciało

      Usuń
    2. W remoncie? Chlip. Ja chcę lipstain!

      Usuń
  13. Ja czeka na promocję wszystkie produkty marki Sephora 50% taniej. To będzie haul :D Ah :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...