sobota, 15 września 2012

the photobucket problem

cześć Dziewczyny,

wstałam dzisiaj o szóstej rano (magisterka in progress) i próbowałam wrzucić zdjęcia na photobucket, umieścić je w postach i wrzucić coś tutaj, bo ostatnio czasu brak i zaniedbanie nastąpiło niezmierne.
ciągle wyskakuje mi error. konto nie jest przepełnione, nawet założyłam nowe, żeby sprawdzić czy to coś zmienia, ale nic to nie zmieniło i zdjęcia na photobucket nie ładują się.
wtf?

czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii? gdzie przechowujecie swoje zdjęcia, może coś mi podpowiecie? :> miejsca na blogu już nie mam albo zaraz nie będę mieć, więc w grę wchodzi tylko coś zewnętrznego. trochę mi się chcę spać, a dzisiaj jest pierwszy dzień bez pieczywa, ale o tym napiszę Wam w jakiś przemyślany sposób.

o, jeszcze o kiko chciałam napisać. Hex nie polubiła tych produktów, ale ja.. ja jestem zakochana ;) czerwony kiko nail laquer 239 vermilion red jest absolutnie doskonały (będą swatche.. w październiku - mgr again), a paleta the ultimate violets dobrze się zapowiada: dzienna, w ładnym opakowaniu i fiolety! i się nie osypują! anyways, o tym w przyszłości.

będę bardzo wdzięczna za jakieś rady dotyczące przechowywania zdjęć.
pozdrawiam Was serdecznie z chwilowo słonecznego gdańska,
pranie mi schnie na wietrze ;)

stri.

16 komentarzy:

  1. A ja Kiko uwielbiam :)
    I lakiery, pomadki i cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dotąd próbowałam cieni i lakierów dwóch i jest nieźle :)

      Usuń
    2. Lakierów mam już chyba z dziesięć :)

      Usuń
    3. ja trochę żałuję, że nie kupiłam pojedyńczych cieni póki mogłam ;)

      Usuń
    4. ja się przypatruję edycjom limitowanym. na pewno sobie coś sprawię jak będę na wakacjach, na lotnisku..

      Usuń
  2. a tego co wiem to na bloga można wstawiać zdjęcia poniżej 900pikseli, bo blogger ich jakoś nie wykrywa, więc jeśli pomniejszych zdjęcia w jakikolwiek programie - to nie będą zabierać ci miejsca - gdzieś o tym czytałam na którymś blogu, ale już nie pamiętam gdzie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie w ogóle nie interesuje, ale dzięki za informację. może będę tak zdesperowana, że sięgnę po bloggera.

      Usuń
    2. ahaa kumam, a może photoshare czy jakoś tak....

      Usuń
    3. Bogusia, a dla mnie to bardzo ciekawa informacja :]

      Stri, nie znam się, więc nie pomogę :(

      Usuń
    4. już zadziałało. no ale jakby się tak na dłużej wyłączył...

      Usuń
  3. Hmmm, nie bardzo pomogę bo mam opłaconą przestrzeń dyskową. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę odnowić płatność.

    Cieszę się, że Kiko Ci pasuje. Mnie dużo mniej ale jestem maruda i wymagająca :P Natomiast na pewno zakupy będę robić głównie pod Twoim kątem :)

    Korzystałam z ImageShack ale tam jest ograniczenie więc później dalam sobie spokój a Photobucket trzymam głównie dla prywatnych zasobów choć przez chwilę używałam go do bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. photobucket ożył.
      pogadamy :)
      odnów, nie chciałybyśmy, żeby nagle się wszystko wyłączyło..

      Usuń
  4. niestety Ci nie pomogę, ale nie miałam pojęcia, że blog ma ograniczoną pojemność na zdjęcia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest. wiele z nas miało ten problem w pewnym momencie. może się coś zmieniło, ale wątpię..

      Usuń
  5. Kiko jest spoko :) Ja swoje Kikusie lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...