niedziela, 9 września 2012

the vampire diaries season 4 promo



jeszcze miesiąc :))

21 komentarzy:

  1. Przebieram nóżkami z niecierpliwością ^___^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się naprawdę obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam już i nie mogę się doczekać jak szalona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać <3 s

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze miesiąc i znów będę się śliniła do Damona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hell yeah!

    tylko co tak mało Damona w tym promo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem. pf. lepiej, żeby był.

      Usuń
    2. Pewnie go fanki zmolestowały w drodze na nagranie.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. długo czekałyśmy, ale lepiej, żeby było warto :D

      Usuń
  8. ah ah ah :D (tupię mocno nóżkami :>)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo nas - oglądających, nie? fajnie :)

      Usuń
  9. też nie mogę się doczekać ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się gdzieś tam na początku zatrzymałam i nie wiem, co zrobić, żeby znów ruszyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja utknęłam w połowie drugiego sezonu dawno temu i nie wiem już nawet co tam się działo. Muszę sobie odświeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. se se se, nie mogę się doczekać :P
    Ja jeszcze czekam na gossip girl (...:P)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...