poniedziałek, 8 października 2012

5:55



dzień dobry.

8 komentarzy:

  1. oszalałaś ;D tak rano wstać :) ja ledwo w ten deszczowy poranek o 8 się obudziłam :) mogłam sobie pozwolić na takie dłuższe spanie i kawę w łóżku :) Ale to Ty masz dziś dłuższy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, no właśnie. ja uwielbiam wstawać rano. to niesamowite jak wtedy dzień inaczej trwa.

      Usuń
  2. ja się wtedy na drugi bok przewracałam. szalona :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 5:55? Hm... ja wtedy kończę szykować się do wyjścia do pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Stri, a na jaką fioletową szminę polujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no naprawdę przepiękną, taki intensywny, kremowy fiolet, głęboki, niebieski, chłodny.
      jest dużo ciepłych odcieni, bordowych, jest nawet chłodny błyszczykowaty fiolet, ale chłodny intensywny chłodny fiolet w wydaniu kremowym znalazłam tylko jeden z astora. tzn muszę poszukać może barry m albo jakieś za granicą cudo znajdę

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...