niedziela, 30 grudnia 2012

2013 color of the year pantone 17-5641 emerald

podoba mi się emerald green, nie mam dużo rzeczy w tym kolorze, ale muszę poszukać. zrobię sobie mood board, to będzie taki projekt na pierwszy tydzień roku.
od pewnego czasu mam pomysł na łazienkę (mam dwa pomysły, ale krótko o jednym) w kolorze biało - chabrowo - turkusowym. tylko akcenty kolorystyczne, raczej minimalnie. szkoda, że nie urządzam łazienki w tym roku. chociaż nigdy nie wiadomo ;)













a jak Wam się podoba? jasne, że to tylko kolor roku (jest jeszcze dużo innych kolorów przecież), ale pewnie dużo rzeczy pojawi się właśnie w odcieniu emerald. od kolorówki (lakiery do paznokci!) poprzez ubrania aż do akcesoriów. może jakaś elektronika będzie w takim kolorze.

wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pantone.com.

22 komentarze:

  1. Jeszcze nic nie mam w tym kolorze. Przydałby się taki lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, lakier do paznokci mógłby być fajny. Chyba mam taki nawet, ale może jakiś inny też byłby fajny.

      Usuń
  2. ja jakoś tak za "odcieniami zielonego" nie szaleję:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę ciepłe kolory, taka butelkowa zieleń jest fajniejsza moim zdaniem, ale w dodatkach albo makijażu albo na paznokciach wszystko jest super :)

      Usuń
  3. Ja w ogóle nie lubię zielonego, ale ten odcień wydaje się ciekawy... i jak sobie pomyślę, to chyba nie mam ani jednej najmniejszej rzeczy w takim kolorze:) może trzeba będzie to nadrobić... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś mały akcent, prawda? lakiery do paznokci nadają się idealnie.

      Usuń
  4. Uwielbiam ten kolor, ale raczej w formie dodatków i gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, no właśnie. może jakiś gadżet domowy albo biżuteria albo coś.. :)

      Usuń
  5. kolor jest ok, ale mnie nie porywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wariacje na temat będą ciekawe.

      Usuń
  6. Ja ogólnie lubię wszystkie "jewel toned shades" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nigdy nie lubiłam zielonego :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mi się taki kolor podobał, a odkąd jestem rudzielcem to jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy kiedyś też będę rudzielcem.

      Usuń
  9. Podoba się ;) Mój ulubiony perfum (którego już nie ma ;() nazywał się Emerald ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest, że najpierw nas przyzwyczajają a później przestają produkować. argh.

      Usuń
  10. piękne, a pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam żadnych takich odcieni:p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor solo taki-taki, ale w tych połączeniach miodzio lodzio.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...