niedziela, 16 grudnia 2012

pupa holographic nail polish 038 swatches

Blogowania przez telefon ciąg dalszy. Od Kataliny (jeszcze nie umiem wstawić linku z poziomu komórki, ale Kat znajdziecie w moim blogrollu) pożyczyłam dwa holo-cuda pupy. Dziś przychodzę z tym różowo-rudawym. W sztucznym świetle wygląda genialnie, naprawdę. W dziennym świetle nie ma co pokazywać ;)

Alright. Mamy bazę Barbra Pro, o której pisałam ostatnio. Fajna jest, polecam. Mamy 2 warstwy Pupy, warstwy są cienkie i dzięki temu szybko wyschły. Możliwe, że dokładnie nałożona jedna grubsza/normalna na bogato warstwa dałaby radę. Na to Seche Vite Dry Fast Top Coat my love.

Pozdrawiam Was z Gdańska. Niedługo wrócę na poważnie, już się nie mogę doczekać :)

Stri.

42 komentarze:

  1. łaaaa :O ale daje po oczach ten lakier :D genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje po oczach nieźle. Jest naprawdę holo.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze druga fioletowa, też zjawiskowa :), muszę spojrzeć na pupę kiedyś bardziej.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest wow zdecydowanie. Ciekawe jakie jeszcze kolory są w tej serii..

      Usuń
  4. O, super! Hmmm, miałam go w rękach i odłożyłam. Fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będziesz mieć szansę na pewno!

      Usuń
    2. Dostałam niebieski :) ale na razie czekam na wzrost :P

      Usuń
  5. Czemu w świetle dziennym nie? Właśnie wtedy zaczyna się magia - piękne tęcze się robią o ile jest słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak jest słońce to tak, ale teraz raczej są chmury..

      Usuń
  6. Świąteczny odcień kojarzący mi się z ozdobami świątecznymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jest na rzeczy. Ja "normalnie" wybieram trochę inne odcienie holograficznych lakierów, ale w tym przypadku jestem pod wrażeniem.

      Usuń
  7. Trochę cygański ten kolor w pozytywnym sensie, cortazar schyłek Paryża, kryształowe kule koty i wróżby, może trochę karnawału, noga brak tylko dymu i ciężaru kadzideł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę cygański ten kolor w pozytywnym sensie, cortazar schyłek Paryża, kryształowe kule koty i wróżby, może trochę karnawału, noga brak tylko dymu i ciężaru kadzideł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o kadzidłach i dymie myślałam i może jeszcze o czymś

      Usuń
    2. Nie doszukujcie się głębi.
      To jest po prostu świecenie tyłkiem.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jest zjawiskowy, naprawdę nie widziałam kresce takiego lakieru..

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Tak i jeszcze dostępny w polsce. To miłe. Dzień dobry.

      Usuń
  11. holo są cudowne, uwielbiam je- bez wysiłku mamy tęczę na dłoniach!
    zdjęcia robione z fleszem? :) pięknie się mienią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieni się genialnie, z fleszem i bez flesza w odpowiednim świetle.
      holo uwielbiam!

      Usuń
  12. No co tam, też powiem publicznie, że holo uwielbiam:P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudo.. szukam w takim razie u Ciebie słoczy fioletowej holo-pupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj tutaj :)
      http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2013/01/love-hate-relationship-czyli-pupa.html

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...