niedziela, 30 grudnia 2012

wyprzedaż -30% sephora. nowe maniac long wearing lipstick

wycieczka do galerii jurajskiej miała być fajniejsza, ale w ostatnim momencie nastąpiły pewne nieprzewidziane wydatki i musiałam sobie odpuścić wyprzedaże. smutno trochę, ale znalazłam jedną rzecz (w kilku interesujących mnie kolorach), której bardzo nie chciałam odpuszczać.
nowe pomadki sephora. są piękne. matowe, półmatowe i perłowe.
chcę więcej! pierwsza z lewej w górnym rzędzie to przepiękna klasyczna czerwień. ostatnia w dolnym rzędzie to też matowa chłodna niby czerwień. ja kupiłam inną, jedną z tych na swatchach.
zgadnijcie którą?

Photobucket
tak wyglądała moja dłoń po zmolestowaniu standu.

Photobucket
zaczęło się niewinnie..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
świetne są.

próbowałyście? ja mam jedną z poprzedniej kolekcji i uwielbiam ją. nosi się ją bardzo komfortowo.
chcę więcej zdecydowanie.

cena regularna 45zł, w promocji mniej. wiadomo

39 komentarzy:

  1. Drugą od prawej w górnym rzędzie :)
    Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) pani w sephorze mnie na nią namawiała i wrócę po nią, ale postawiłam na coś innego ;)
      kolory są naprawdę świetne i właściwie w promocji nie są nawet takie drogie.

      Usuń
  2. Mój drugi i ostatni typ to druga od lewej w dolnym rzędie :)
    Na cudny kolor pani w Sephorze namawiała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny fiolet. Też nie. Ale masz rację, normalnie poszłabym w te kolory tylko, że już mam takich dużo. Tym razem zdecydowałam się na coś w innym kierunku ;)
    Jutro wrzucę makijaż jakiś może, to mogłoby mieć sens.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam te pomadki z Angel i głupie byłyśmy bo... większość kolorów była za 9zł! Jak poszłyśmy następnym razem to cena już była wyjściowa czyli 45zł.
    Z racji tego, że zbyt rzadko sięgam po pomadki nie kupię ich w cenie normalnej. Jeżeli uda się upolować to super jednak obecne tłumy zniechęcają mnie do zakupów. Byłam w GJ przedwczoraj i miałam dość. Zaliczyłam Inglota i koniec.

    Stwierdziłam też, że czuję się chwilowo nasycona ;)))

    Wzięłabym drugą od lewej w dolnym rzędzie, chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, ale za 9 zł to były te poprzednie kolory. teraz się trochę zmieniły. ja miałam ochotę tylko na intensywny chłodny fiolet z poprzedniej linii kolorystycznej (czyli ten fiolet, który mam), ale już go nie było. nowe kolory są genialne. tzn kilka kolorów chcę pragnę ;)

      Usuń
    2. To ja nie w temacie jestem ale i tak bym się skusiła. Nie używam pomadek na co dzień więc nie miałabym wyrzutów sumienia :PPP
      Podoba mi się ich trwałość także chyba jedną kupię.

      Usuń
  5. Zaraz jadę na polowanie do Sephory ;) Przetestuję te pomadki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia i trzymam kciuki, żeby Ci się wszystkie nie spodobały ;)

      Usuń
  6. Podoba mi się kilka kolorków, ale jak już w promocji :P

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja, prawie wszystkie kolory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic to, będę silna, bo mam za dużo mazideł doustnych. w ogóle mam za dużo mazideł...

      Usuń
  8. Mam/miałam kilka maniaków i bardzo lubiłam to jak zachowuja się na ustach. Świetne pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne. Wyglądają na kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne, kremowe i kryjące. i takie równe, jak sądzę. tzn matowe są inne niż lekko błyszczące, te z dużymi drobinkami to nie wiem czy tak mi się podobają, ale chcę kilka kolorów :)

      Usuń
  10. Ta pierwsza od prawej w górnym rzędzie niesamowicie wpadła mi w oko, ogólnie wyjątkowo świetne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane kolory, muszę oblukać przy najbliższej okazji.
    Sep mogłaby zrobić jaką promo na nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłaby taką mega zrobić, kupiłabym dużo.

      Usuń
  12. mi się ten łosoś podoba, chociaż nie wiem jakbym w nim wyglądała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wyglądam ciekawie tzn mi się podoba :D

      Usuń
  13. Stri, ale czy mi się wydaje, czy już nie ma naszych lipstainów? :(

    Bardzo ładne te pomadki, ale ja teraz muszę być rozważna, a nie romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też powinnam przystopować z wydawaniem, ino u mnie to nie romantyzm, to głupota ;__;

      Usuń
    2. u mnie to dieta, potem nie będę miała za co kupić jedzenia.

      Usuń
  14. Lubię te szminki, mam dwie mocno kryjące i jedną 'jak moje usta, tylko że ładniejsze'. Wszystkie biorę w promocji; 45zł trochę szkoda, ale jakość bardzo dobra. Ostatni nabytek to prezent świąteczny: piękne bordo r02.

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie odcienie 'moje usta tylko, że ładniejsze' :)) ja tam wypatrzyłam co najmniej 4, na które jeszcze mam ochotę, więc wszystko przede mną..

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory tak bardzo mi się spodobały, że mam wrażenie, iż każda z nich pasowałaby do mnie :)
    Gdybym tylko miała jakąś Sephorę na podorędziu, pobawiłabym się tymi testerami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak zabawy testerami są radosne i pełne beztroskich uniesień.

      Usuń
  17. czy Ty robiłaś słocze w sejfie? kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sobie patrzę i myślę, że pierwsza i ostatnia ładnie wyglądałyby w mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wybór :D
      Ja poproszę promocję buy one get two free.

      Usuń
    2. Powinnaś zostać sephorowskim specem od marketingu.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...