niedziela, 6 stycznia 2013

amsterdam

Photobucket

23 komentarze:

  1. Omnomnom. Mam dziś dzień śmieciowego żarcia, tym bardziej: omnomnom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo ja też mam dzień śmieciowego żarcia i wpieprzam moje ulubione krakersy.

      Usuń
    2. Też mam krakersy. Popcorn, pistacje, ciasteczka korzenne, resztki solonych prażynek i dwa małe schabowe - goście zostawili po sobie sporo fantów po sylwestrze.

      Usuń
    3. ja po grudniowych wydarzeniach towarzyskich też miałam różne takie. część przekąsek była na dywanie, a ja jeszcze nie kupiłam odkurzacza i to wszystko przybrało ciekawy obrót.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. a jak się rozpuszczą tzn rozmiękną to mmmm

      Usuń
  3. Obśliniłam się oficjalnie :D
    Moja przyjaciółka przywiozła mi kiedyś te cuda z Holandii.
    Od tego czasu jak je widzę mam ślinotoki :)
    Mniam.. A dupsko rośnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wszystko rośnie, ale też się obśliniam

      Usuń
  4. Dobrze że akurat jem. W innym wypadku jak nic bym się zaśliniła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam herbatę i za duży kubek, żebym mogła sobie położyć wafla.

      Usuń
  5. w aldim są takie ciężkie gruube wafle <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Słomko, kup kiedyś Toffinka i porównaj czy w smaku to się różni. Tylko bez czekolady, nie wyobrażam sobie rozpuszczania nad herbatą wafla w czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosz, jaka sierota ze mnie. Patrzyłam na ziołowy komentarz Słomki i się zamotałam. Stri, komentarz miał być do Ciebie :D

      Usuń
    2. Okay, do mnie, więc odpowiadam. Chociaż w pewnym sensie chciałabym być bardziej jak Słomię, więc ja się nie obrażam wcale a wcale. Anyways, tak, bez czekolady. Te wafle są słodkie bardzo i dla mnie bomba, ale faktycznie z czekoladą to byłaby masakra i wszystko upieprzone ;P

      Usuń
    3. Toffinki nie są nawet podobne w smaku :P

      Usuń
    4. Jeżu, mnie nie musisz mówić, że mam kupować toffinka. Uwielbiam toffinki.

      Stri, chyba wiem w jakim. Ja też w pewnym sensie chciałabym być bardziej jak Stri.

      Usuń
  7. Stroopwafel <3
    Najlepsze wafle ever, narobiłaś mi smaka, a tylko średnie w smaku w Aldi można kupić ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie sama robię smaka za każdym razem jak o nich myślę.

      Usuń
  8. Amsterdam. Pffff. Do Trójmiasta przyjedź. Tu jest fajniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież wiem, że tu jest fajniej i przyjadę.
      jeszcze o mnie usłyszycie ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...