piątek, 11 stycznia 2013

catrice le siberian call

Mountain Baked Eyeshadow, na mokro i na sucho.

01 Here, Take Your Gear



02 I'm A Graydreamer



03 Rose's Wood



04 Rest In The Forest



Lip Cream

01 Rest In The Forest
02 Coral -al -al -al
03 Firetracker




Crystal Lip Topcoat in 01 Sky And Snow




Cream To Powder Blush w dwóch kolorach
01 Coral -al -al -al
02 Rose's Wood



Ultimate Nail Lacquer
01 The Calm Call
02 I'm A Graydreamer
03 Sky And Snow
04 Rest In The Forest
05 Coral -al -al -al



Jesteście trochę podekscytowane? Szczerze mówiąc ja niezbyt. To znaczy podobają mi się niektóre lakiery, ale w gruncie rzeczy nic specjalnego chyba. Róże mam, cienie nie sądzę. Top coat na usta też raczej nie.. może błyszczyk. Jak to z limitkami bywa - trzeba obadać na żywo :)

11 komentarzy:

  1. nie jestem podekscytowana, bo mnie ta marka ogólnie nie ekscytuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cień "In the forrest" i błyszczyki wyglądają spoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marmurki świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, może powinnam jakiś jeden spróbować..

      Usuń
  4. Właśnie chciałam napisać, że może na lakiery spojrzę. Ale tak nieszczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się dwa pierwsze cienie spodobały, będę je musiała zmacać i pooglądać na żywo jak tylko pojawią się u mnie w drogerii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...