niedziela, 20 stycznia 2013

domowe biuro nie musi być nudne. gadżety w wystroju wnętrz.

długopis aparat

samoprzylepne karteczki bright ideas

nieżywy człowiek podtrzymujący długopis

długopis rakieta

gumki kartoniki mleka

myszka klocek lego

ptak nożyczki

kocia temperówka, która jest po prostu niewłaściwa.

niewidzialna półka

pogięty kosz na śmieci

podpórki do książek

piezki zęby

sluchawka do mp3, ipada.

zakładka do książki

zawijacz do kabli


Wszystkie te przedmioty znalazłam w jednym miejscu.
Niektóre rzeczy mi się podobają, inne wręcz przeciwnie. Tak czy inaczej, jest to coś innego.
Na pewno nie chciałabym mieć miliarda nietypowych przedmiotów w mieszkaniu, ale kilka gadżetów - czemu nie ;) Jak jest u Was? Lubicie takie akcesoria czy wolicie klasykę, a może po prostu wolicie jak Wam się nie kurzy? ;)

30 komentarzy:

  1. Fajne bajery. Ja zdecydowanie wolę kilka, a nie wszystko naraz, no i nie lubię jak się kurzy.

    Zaintrygowała mnie ta niewidzialna półka. Mogłabym sobie zrobić taką przy łóżku na czytane właśnie książki. Wtedy by się tak bardzo nie kurzyły.

    Hm, albo wręcz przeciwnie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też zaintrygowała niewidzialna półka. bardziej przydałby mi się jednak niewidzialny kufer na cały bajzel w pokoju!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mnie bardzo spodobała się słuchawka.

      Usuń
  3. Im więcej rzeczy tym pojedyńcze mniej widać. W terorii wybieram kilka niezwykłych rzeczy, w praktyce................ kilka razy kilka.
    Bardzo lubię design:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię. myślę, że to są bardzo fajne rzeczy, które można komuś podarować, jeśli tak jak my - lubi.

      Usuń
  4. kocia temperówka jest bezbłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG - kotek po prostu wymiata ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobaja mi się ptasie nożyczki. A temperówkę z kotkem mogłabym mieć jako postrach na Nuszkisa ;) Jakby broiła, temperowałabym ołowki w zasięgu jej wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. padłam, kiedy zobaczyłam temperówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne, musze poszperać w necie to moze zafunduje sobie do pracy takie coś

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. pasowałyby do mojej kolekcji nożyczkowej.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. O, Stri!
    Leżę i kwiczę po prostu :D
    Dead Fred, Kotek, Pstrykawki - no i słuchawka, która onegdaj wzbudziła we mnie tak wielkie zaciekawienie.
    Muszę się koniecznie zaopatrzyć w coś wesołego, bo nieuważnie czasem w dołek wpadam, kiedy jednak spojrzę na takiego - to może i gęba się od niechcenia uśmiechnie?

    Poza tym super - jeśli chodzi o pomysł na podarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyobrażam sobie, że komuś sprawiam takie coś uroczego i przynoszę radość i uśmiech.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...