sobota, 12 stycznia 2013

make up #1 mój codzienny minimalistyczny makijaż


Photobucket

mój makijaż właściwie zawsze jest minimalistyczny, ostatnio dałam sobie na wstrzymanie z różem, bo moje naczynka zimą uaktywniają się same i róż robi mi się sam. na zdjęciu tego nie widać, bo miałam w miarę uspokojoną skórę, ale czynniki atmosferyczne, wysiłek fizyczny, emocje, alkohol i róż gotowy. w związku z powyższym nieco odstawiłam.
chciałabym poruszyć kwestię sensowności publikowania moich makijaży. właściwie nie mają one sensu dla Was, bo zawsze wyglądam tak samo albo prawie tak samo, ale pomyślałam, że dla mnie mają, więc będą. jestem bardzo ciekawa ile ich będzie, no zobaczymy.. trzymam za siebie kciuki i niczego nie obiecuję ;)

24 komentarze:

  1. fajnie Ci w takim naturalnym wydaniu. zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. ja nie wiem czy dobrze wyglądam z mocnymi oczami, raczej podkreślam usta, ale zobaczymy.

      Usuń
  2. Masz piękne brwi!
    W ogóle całość masz śliczną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! moje brwi są obfite.
      dziękuję dziękuję bardzo jest mi miło :) :*

      Usuń
    2. Uwielbiam obfite brwi.
      Offtop: Przez baner na Twoim blogu weszłam właśnie na stronę centaurusa i zobaczyłam, że udało się uratować osiołki. Cieszę się :)
      Od dawna obserwuję i wspieram tą fundację. Uważam, że jest bardzo rzetelna i prężnie działa.

      Usuń
  3. troszkę różu bym jeszcze użyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam świra na punkcie różu, ale no naprawdę mi się teraz rumieńce robią same właściwie przez cały czas odkąd wyjdę z domu, więc bez różu, ale tak - no na potrzeby dnia codziennego w okresach bardziej sprzyjających naczynkom - bez różu ani rusz.

      Usuń
  4. Ale masz śliczną buźkę :) mogę kiedyś sfocić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Możesz sfocić, tylko nikomu nie pokazujmy później..

      Usuń
  5. Też używam tego pudru, świetnie matuje na długie godziny, bardzo go lubię :) Ja jednak nie stosuję go na całą twarz, tylko lekko przypudrowuję czoło i nos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz taki typ urody że w delikatnym makijażu Ci najładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Ja to w ogóle Ci gratuluję, Stri, bo gdybym ja miała taką ładną twarz, to chyba dawno popadłabym w samouwielbienie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje gratulacje mogą być przedwczesne.

      Usuń
    2. To znaczy, że się samowielbisz?

      Usuń
    3. Ja się różnerzeczy samo.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. ostatnio coraz częściej mi się to zdarza.

      Usuń
  9. Kiedy pierwszy raz tu zajrzałam [jakiś ponad rok temu], na marginesie po prawej stronie znajdowało się zupełnie inne Twoje zdjęcie. Nie, nie było ono brzydkie, ale takie strasznie poważne, czy coś... wtedy zupełnie nie spodziewałam się, jak wielką możesz mieć urodę^^ Wiem, że się powtarzam, ale ilekroć widzę Twoje ostatnie zdjęcia [ostatnie=jakieś 8 miesięcy, hehe] pochwały same cisną się na usto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapiszczałam, a później zaczęłam się zastanawiać.
      Tak szczerze to patrząc na swoją twarz i zachodzące na niej zmiany pod wpływem zmiany mojej wagi to myślę sobie, że nie jest gorzej. Jakkolwiek to brzmi.
      Dziękuję bardzo za komplementy, jest mi ekstremalnie miło i przyjemnie :*

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...