wtorek, 22 stycznia 2013

maybelline dream matte powder, puder prasowany.

Jeden z fajniejszych pudrów prasowanych ever. Nie narzekam na brak sypańców, ale prasowanych pudrów u mnie jak na lekarstwo. Właściwie mam tylko końcówkę tego i nieudany puder z The Balm (i teraz już ELF CP).
Chciałabym spróbować Stay Matte z Rimmela. Muszę rozważyć.

 photo P1200217_zpsa10eed8b.jpg

O Maybelline Dream Matte Powder:

- mój kolor IVORY/LIGHT 2-3 (nie wiem czy to jest polska kolorówka, może wcale nie) jest jasny. jeśli jestem opalona, widać, że jest jaśniejszy, ale nie przeszkadza mi to
- przy nadmiernej ilości nałożonej na twarz oczywiście, że się odznacza, ale można nim zrobić dwie rzeczy. chcę powiedzieć, że da się go stopniować i robi się to tak: wciskając puder w skórę w małych ilościach można się delikatnie zmatowić i wygładzić. nawalając pół kilo i popsikując wodą termalną da się osiągnąć duże krycie, przy czym stapia się ze skórą po jakimś czasie
- zdecydowanie matuje skórę, moja przetłuszczająca się strefa T uwielbia ten produkt
- nie wysusza, nie zapycha, nie uczula - wiadomo.
- jest dosyć wydajny, ja mam go długo, ale nie używam go codziennie i właściwie nie wiem jak bardzo jest wydajny, ale moim zdaniem jest bardzo. ma 9g.
- opakowanie. lusterko się wyślizguje (tzn nie dlatego, że jest popsute tylko po prostu się rozsuwa), a puder otwiera. tam był kiedyś puszek, który chyba nawet nie był totalnie do niczego, ale oczywiście ze względów higienicznych nie lubimy puszków. puszek kłębuszek.
- cena. nie mam pojęcia jaka jest dokładnie. ja kupiłam za kilkanaście złotych na allegro, w drogerii pewnie kosztuje około 30zł. dobrze jest trafić na promocję, zawsze.

 photo P1200216_zpsbe059bc8.jpg

 photo P1200221_zps4d90b11f.jpg

 photo P1200215_zpse2928f81.jpg

Polecam naprawdę. Jak wiecie kupiłam sobie Complexion Perfection z ELF. Już od dawna chciałam wypróbować pastelową kratkę i w końcu zrealizowałam swoje marzenie. Bardzo mi się podoba, bardziej nawet niż Maybelline Dream Matte Powder, ale tylko dlatego, że naczynkowość mojej skóry widać mniej pod warstwą podkładu i pudrem wielokolorowym niż pod warstwą podkładu i pudrem beżowym.
Anyways, dam znać jak sprawuje się ELF jak go użyję częściej niż kilka razy i właściwie w jednej pogodzie. Resztkę Maybelline noszę czasami na dnie torebki, do poprawek w ciągu dnia. Rzadko mi się one zdarzają on the go, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie spędzam poza domem w makijażu tyle czasu, żeby konieczne były poprawki/zmatowienie twarzy, ale czasami się zdarza. W ciepłe (cieplejsze) miesiące zdarzało się częściej.

38 komentarzy:

  1. Zadziwiająco dużo pozytywnych recenzji o nim czytałam :) Zastanawiam się czy ma w składzie talk, bo jak tak, to mnie zapcha. To samo było z CP Elfa ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam takie coś:

      Talc, Nylon-12, Isodecyl Neopentanoate, Magnesium Stearate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Cetyl Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Methylparaben, Triisocetyl Citrate, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben. May contain: Mica, Iron Oxides, Titanium Dioxide.

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam, ale dobrze wiedzieć, że dobrze sobie radzi ze strefą T :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze sobie radzi, ale krzemionka też radzi sobie dobrze, tylko, że transparentnym pudrem nie można sobie rozjaśnić twarzy, a ja czasami lubię sobie tak w centrum zrobić jaśniej, na obrzeżach ciemniej i mam wrażenie szczupłości (co w stadium wielorybniczym jest trudno osiągalne i trzeba celebrować każdą taką chwilę).

      Usuń
    2. Dount bi. Ju nou Jur maj fejw ow dem ol.

      Usuń
  3. miałam go w czasach licealnych albo wczesnostudenckich i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ram jednak wolę pudry sypkie i raczej przy takich pozostanę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę sypkie, ale prasowany lubię mieć na stanie just in case.

      Usuń
  5. aaaargh jak ja nie lubię jak mi się psuje komentarzowe okienko i mi znika to, co napisałam. aaargh. okay, jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. JEZU JA TEŻ TEGO NIE LUBIĘ STRASZNIE!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK TO ZASŁUGUJE NA WIELKIE LITERY!

      Usuń
    2. SKORO JUŻ KRZYCZYMY & SIĘ WYŻALAMY, TO DENERWUJE MNIE JESZCZE WINDOWS 8 & GOOGLE CHROME, STRONY WCZYTUJO SIĘ W KRZACZKACH & TRZEBA JE ODŚWIEŻAĆ PIERDYLIARD RAZY ARGHTHGNHGN.


      ok, już mi lepiej :)

      Usuń
    3. MNIE DENERWUJO JESZCZE PAJRAT BEJ, BO MI SIĘ NIE ŁADUJE I JAK MI SIĘ STRONY WIESZAJO

      Usuń
  7. o dobrze wiedzieć, że jest coś ciekawego w naszych drogeriach, kompakty wole ostatnio od sypańców bo do torebki się nadają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie. Zastanawiałam się również nad stay matte z rimmela, ale no nie wiem.

      Usuń
    2. :) wróciłam, przeczytałam jeszcze raz i mam nadzieje, że go kupię w najbliższym czasie, bo potrzebuję kompaktu

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam ale chętnie poszukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci wysłać końcówkę jeśli tylko masz ochotę :)

      Usuń
  9. Stay matte wygląda strasznie pudrowo i sztucznie, ja osobiście odradzam. Fajny, choć szybko się kończy, jest Affinitone i Synergen :) Match Perfection także ma dobre opinie :) No i mam zakusy na ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie CP strasznie bielił :/ A na koniec się pokruszył w opakowaniu.

      Usuń
    2. Co mnie nie bieli, a Synergen lubię :)

      Usuń
  10. Zapamiętam go sobie. Za jakiś czas będę potrzebować czegoś do torebki. Elfa też wezmę pod uwagę i czekam na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elf jest duży, nie wrzuciłam go jeszcze go torebki luzem. Dam znać. Na pewno :)

      Usuń
  11. zazwyczaj byłam zadowolona z pudrów od Maybelline ten też wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzadko jestem w stanie wypowiefdziec się na temat jakiegokolwiek puderu,ale ten to mój swiety Gral odkad tylko odkryłam filmiki urodowe na YT:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...