wtorek, 15 stycznia 2013

opi the world is not enough + barry m np 354 swatches

Photobucket

Photobucket

dzisiejszy wpis sponsoruje Simply, od której dostałam pod choinkę te dwa piękne lakiery :)
(tu miało być dziękuję, ale mi gdzieś uciekło, więc teraz będzie. dziękuję Kochana :*)
śliczności!! the world is not enough i brokat z barry m.
niesamowite są te lakiery osobno, ale razem też. w przyszłości na pewno pokażę Wam je bardziej.
te zdjęcia oddają bling bling tylko częściowo, ale muszę Wam jakoś przekazać moje zamiłowanie do brokatu. normalnie ja nie wiem co się stało, ale bez brokatu czuję się.. naga?

0_o

dobranoc Dziewczyny,
buziaczki ahoj, śpijcie spokojnie
uczcie się pilnie jeśli macie sesje
odżywiajcie się rozsądnie
i pamiętajcie - jutro jest nowy dzień
będzie wspaniale
ja np idę jutro sobie obciąć włosy i rozważam grzywkę i poziomy
do zobaczenia jutro :*
stri.

35 komentarzy:

  1. ps. dla tych, którzy nie wiedzą co to są poziomy - poziomy to jest chyba po prostu cieniowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale z długości nie będziesz ciachać tych pięknych włosów, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę z długości trzeba, ponieważ na skutek zaniedbań końcówki mi się rozdwoiły tak już z kilkadziesiąt włosów tak mi się popsuło.

      Usuń
  3. brokat w buteleczce wygląda zabójczo, więc na żywo na pazurach pewnie też robi takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia - uwielbiam grzywki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja grzywka może nie być grzywką roku, ona będzie nieśmiała.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. buziaczki też. Poranne takie, nie śpię od 3.38.

      Usuń
  6. Chce mi sie jakis Barry M wyprobowac!:) pokazesz sie mam nadzieje:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ochotę na więcej zdecydowanie :D

      Usuń
  7. Pięknie.
    Ja się bardzo ale to bardzo zraziłam do cieniowania, dużo mocniej niszczą się przy nim włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama nie wiem, ja to w ogóle nie wiem coś chcę z nimi zrobić, bo mnie ostatnio denerwują.

      Usuń
  8. Ty masz naprawdę fazę na brokat, brokatowa damo.

    OdpowiedzUsuń
  9. mrocznie tak:P
    poka włosy po fryzjerze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się mieni to już nie tak bardzo mrocznie;) pokaże!

      Usuń
  10. musiałam powiększyć... ale pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak no właśnie chyba wrzucę jeszcze takie duże zdjęcia. To miałoby sens.

      Usuń
  11. Obcinać takie włosy???? ZBRODNIA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, zarówno jeden jak i drugi ujęły moje sierdce.
    Szkoda mi Twoich włosów, ale nie powiem Ci tego, skoro jesteś zdecydowana. Trzymam kciuki, żeby efekt końcowy spodobał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z obcinania włosów wczoraj nic nie wyszło. Może dziś..

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają na pazurkach. Fajnie byłoby zobaczyć je z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...