piątek, 11 stycznia 2013

świeczka zmieniająca kolor

Photobucket

na dobranoc :)

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja ją lubię, zwłaszcza, że mam czekoladową wersję i pachnie smakowicie :))

      Usuń
  2. Miałam i już wypaliłam - bardzo wydajna jest;) chcoiaz z czasem efekt coraz biedniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem w powiedzmy połowie i efekt nadal spoko

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemna. taka miła dla oka.. i nosa.

      Usuń
  4. co jak co ale taka by mi się z pewnością przydała :) a moje kocisko znów wąsy sobie spali :D


    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku, bidulek, ale faktycznie to groźna sprawa. ale nie tak do futerka tylko trochę na końcach?

      Usuń
  5. Lubię i podoba mi się ten efekt :) Mam akurat inną, w M1 na święta była ciekawa edycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taka jeszcze inna, która mnie zainteresowała, ale najpierw muszę zużyć jakąś co już mam, bo mi się w świeczkowej szufladzie nie mieści ^^

      Usuń
  6. Uwielbiam się na nią gapić, aż szkoda mi ją palić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo, palę ją już ponad rok ;D

      Usuń
  7. kusi mnie ta świeczka już jakiś czas, ale cena trochę mnie powstrzymuje przed zakupem. ale chyba sobie wersję czekoladową przygarnę, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami jest w promocji chyba za 11 zł czy coś takiego..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...