sobota, 2 lutego 2013

kate moss, lakiery do paznokci. rimmel salon pro nail polish


Wywiad z Kate Moss. Też sobie kupię takie standy i zamiast ciastek/kapkejków tam będą lakiery do paznokci. Słodycze by tam długo nie postały. Podobają mi się kolory, pewnie nie są odkrywcze, ale jeśli dotrą do polski to czemu miałabym jakiegoś nie kupić. Zarówno Kate Moss jak i Rimmel przez lata przynosili mi radość. Nadal to robią.

Jakie są Wasze odczucia po obejrzeniu krótkiego wywiadu i kolekcji?

Dobry wieczór.
Stri.

23 komentarze:

  1. uwaga, powiem coś głupiego >_<

    jaaaaaakie ładne butelki! Jeśli okażą się tak samo dobre, jak sześćdziesięciosekundówki, to zakupię. I będę patrzeć na te butelki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Se kupimy i będziemy se patrzeć. Sa sa sa.

      Usuń
    2. Trzymam za słowo, Pani szefie :D

      Usuń
  2. Pierwsza myśl: ja chyba nigdy nie słyszałam, jak ona gada.
    Druga myśl: ale fajnie z tymi stojakami.
    Trzecia myśl: przestałam jej słuchać i nie wiem, co powiedziała.
    Czwarta: a chrzanić to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słom - ja usłyszałam lakiery do paznokci i nawet nie słuchałam, tylko przewinęłam, żeby obadać te piękne butelki <3<3<3

      Usuń
    2. Trolololo czy tylko ja lubię Kate? Gdyby nie Kate to by nie było takich kolekcji "Kate for Rimmel coś tam". Anyways, ja pomyślałam sobie ooooooo Kate Moss, a później o lakier lakier oooo tarasy dla lakierów ooooo postawiłabym sobie. Chciałabym taki. Jeden? Nie. Dwa? Yyy, eee... 10? Ciekawe ile potrzebowałabym na wszystkie lakiery. Tak tak chcę lakierową cukiernię.

      Usuń
    3. Faktycznie, te tarasy są słoooooooodkie <3

      Usuń
    4. Ja też jej nigdy nie słyszałam i drugą myśl miałam taką samą :p

      Usuń
    5. :) może to bedzie nowy hit

      Usuń
  3. Jaki kolo! (1:10)
    Co on robi z rękami?
    Druga myśl: bardzo lubię Kate. I lakiery do paznokci.
    Trzecia myśl: paznokcie manicurzystki - WTF?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, paznokcie manikiurzystki. Zapomniałam o tym.
      A raczej: wyparłam!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że i mnie się uda wyprzeć i nie będą mi się śniły :/

      Usuń
    3. Ja wyparłam i nie rozmawiajmy już o tym.

      Usuń
  4. lubię lakiery rimmela za fajne pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też. chociaż właściwie teraz to nie mam żadnego lakieru z rimmela, ale kiedyś miałam. wydawały mi się takie luksusowe, ale to było sto lat temu.

      Usuń
  5. Gada bo gada - bo chce sprzedać linię ;) więc niech tam sobie opowiada. A kolory? Może i jakiś kupię, zobaczymy gdy się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo no jak to jest. ja bym chciała kilka fajnych buteleczek :)

      Usuń
  6. kolory piękne :)))) chcę wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na paterach wolę ciasteczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patera - szukałam tego słowa!

      Usuń
    2. Ja się właśnie zastanawiałam, czy patera może mieć tarasy.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...