piątek, 22 lutego 2013

necessary roughness

Dzień dobry!

Dużo rzeczy w tym serialu nie ma, ale to co jest, nawet mi się podoba.

Dr. Santino próbuje nabrać dystansu i jest urocza, kiedy próbuje.
Nico jest uroczy zawsze.
TK czasami jest uroczy, chociaż łapanie dystansu przychodzi mu z trudem.

Podobają mi się zdjęcia na boisku i zdjęcia w szatni i psychologiczny salonik.
Mówiłam Wam kiedykolwiek, że chciałam zostać psychologiem?
Nie dostałam się na studia raz i nie próbowałam ponownie. Wszystko potoczyło się inaczej.

:)


PS. Za 2 dni rozdanie Oscarów. Oscary 2013 to już 85. edycja :) Oglądacie, interesujecie się kinem? Ja kiedyś ekstremalnie, bardzo na bieżąco. Teraz już nie, jakoś tak wyszło. Co nie znaczy, że nie mam ochoty. Jakoś tak wychodzi. Nie mam dostępu do kin. W Krakowie jednak było inaczej niż tutaj na wsi.

8 komentarzy:

  1. To chodź się zamienimy :) Ja chętnie pojadę na wieś a Ty przyjedź tutaj jak masz ochotę :) Ode mnie z domu jest półtorej godzinki do Hollywood :D

    Nie słyszałam o tym serialu.
    Szukam czegoś nowego bo ostatnio wszystko wyoglądaliśmy..
    Brodwalk Empire- kończymy ostatni sezon, Dexter- obejrzeliśmy i czekamy na kolejny sezon, Homeland dwa sezony- rewelacja!
    Mamy chrapkę na House of Cards :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Częstochowa to taka wieś, po której jeździ tramwaj :) House of Cards obejrzałam w 2 dni, a właściwie w jeden. Dextera skończyłam na przedostatnim sezonie bodajże, a Broadwalk Empire lubiłam za kostiumy i atmosferę.

    Hollywood :) Chciałabym kiedyś odwiedzić Amerykę Północna, tak na poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten serial, zawsze umie odpowiednio poprawić mi humor, zwłaszcza TK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słyszę o tym serialu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez bardzo długi okres czasu psychologia była najbardziej obleganym kierunkiem, średnio po kilkadziesiąt osób na jedno miejsce startowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "moim" roku osób było chyba z 30. To dużo.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...